// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تیکتو اینتراکتیو یک استودیوی جدید برای کار کردن روی Kerbal Space Program 2 تاسیس کرد

شرکت بزرگ تیکتو اینتراکتیو در تازه‌ترین اقدام خود یک استودیوی جدید برای کار کردن روی بازی Kerbal Space Program 2 تاسیس کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Private Division که زیرمجموعه شرکت Take-Two Interactive محسوب می‌شود، استودیوی جدیدی را برای ادامه توسعه بازی Kerbal Space Program 2 راه‌اندازی کرد. این بازی شبیه سازی قرار است در سال مالی ۲۰۲۱ منتشر شود. این بازی سال گذشته توسط Private Division معرفی شد و استودیو Star Theory Games مسئولیت ساخت آن را برعهده گرفت. این استودیو پیش‌تر سابقه ساخت بازی‌ Planetary Annihilation و بازی Monday Night Combat را در کارنامه‌ی خود دارد.

تیکتو اینتراکتیو پیش‌تر و در سال ۲۰۱۷ امتیاز بازی Kerbal Space Program را از استودیو Squad خریداری کرد و حالا هم توسعه نسخه بعدی آن را به استودیوی تازه‌تاسیسی که Private Division دایر کرده است، می‌سپارد. برخی از مسئولین استودیو Star Theory هم وظیفه‌ی این کار را برعهده گرفته‌اند. در راستای اطلاعات مربوط‌به بازی Kerbal Space Program 2 پیش‌تر در رویداد Gamescom سال گذشته میلادی وعده داده شد که این بازی نسبت‌به نسخه‌ی پیشین خود از محتوا و ویژگی‌های بیشتری برخوردار خواهد بود. برخی از این ویژگی‌ها افزایش تعداد کُلُنی‌ها، اضافه شدن سفرهای بین ستاره‌ای و بخش چندنفره هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Kerbal Space Program 2 قرار است در سال مالی ۲۰۲۱ برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. بازه‌ی زمانی انتشار بین تاریخ یکم ماه آپریل ۲۰۲۰ تا ۳۱ ماه مارس ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ تا ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰) خواهد بود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده