نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۴

نیک تارابی و جاناتان کیک به بازیگران فصل دوم سریال Stargirl پیوستند

نیک تارابی و جاناتان کیک برای ایفای کاراکترهای شرور فصل دوم سریال ابرقهرمانی Stargirl شبکه‌ی The CW انتخاب شدند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نیک تارابی، بازیگر سریال The Expanse (فضای گسترده) و جاناتان کیک، بازیگر سریال The Affair (رابطه) برای ایفای نقش کاراکترهای شرور فصل دوم سریال Stargirl (استارگرل) شبکه‌ی The CW انتخاب شدند. براساس گزارش ددلاین، نیک تارابی در نقش اکلیپسو و جاناتان کیک در نقش شید ظاهر می‌شوند و ایسه پیناریهو، بازیگر جوان و آینده‌دار سریال Richie Rich‎ (ریچی ریچ) نقش یک کاراکتر نامعلوم را در فصل دوم این سریال ابرقهرمانی ایفا می‌کند. اکلیپسو به یکی از آنتاگونیست‌های اصلی درگیر با «انجمن عدالت آمریکا» و استارگرل در فصل بعدی تبدیل خواهد شد. زمانی‌که سیندی در اپیزود پایانی فصل اول Stargirl یک الماس آبی رنگ از «انجمن عدالت آمریکا» می‌دزدد، برای اولین‌بار به این کاراکتر شرور اشاره می‌شود.

در توصیف کاراکتر اکلیپسو آمده است: «اکلیپسو موجودی باستانی از منشأ فساد و انتقام است. او که مملو از تاریکی بی‌روح و رعب‌انگیزی است، از نقایص دیگران سوءاستفاده می‌کند، از ناپاکی‌ها و خباثت‌ها لذت می‌برد و به‌شکل دیوانه‌وار از جنبه‌ی تاریک بشریت تغذیه می‌کند.» در آن سو، شید به‌عنوان یک ضدقهرمان کلاسیک دی‌سی کامیکس شناخته می‌شود. او یک موجود فناناپذیر انگلیسی است که توانایی ایجاد سایه‌های جادویی را دارد. در توصیف این کاراکتر آمده است: «او لاغر و قد بلند با طرز رفتار و گفتاری به سبک قرن نوزدهم است که وحشت‌ها و آدم‌های قربانی اعمال تلافی‌جویانه‌ی خود را پنهان می‌کند و این احساس اشتباه را دارد که هیچ چیزی مهم نیست.»

سریال Stargirl ماجراهای کورتنی ویتمور با نقش‌آفرینی برک بسینجر را دنبال می‌کند که دختری باهوش، چابک و از همه مهم‌تر مهربان است. زندگی به ظاهر کامل این نوجوان دبیرستانی با ازدواج مادرش و جابه‌جایی آن‌ها از لس آنجلس، کالیفرنیا به بلو ولی، نبراسکا زیرورو می‌شود. زمانی‌که کورتنی تلاش می‌کند خود را با مدرسه‌ی جدید وفق دهد، دوستانی پیدا کند و با خانواده‌ی خودش کنار بیاید، متوجه راز پدر ناتنی خود می‌شود: او قبلاً همکار یک ابرقهرمان بوده است. کورتنی با قرض گرفتن عصای کیهانی آن ابرقهرمان الهام‌بخش نسل کاملاً جدیدی از ابرقهرمانان می‌شود.

علاوه‌بر برک بسینجر ، ایمی اسمارت (بازیگر فیلم The Butterfly Effect) نقش باربارا ویتمور، تری رومانو (بازیگر سریال Robbie) نقش مایک دوگان، آنجلیکا واشنگتن (بازیگر سریال Shameless) نقش بث چاپل/دکتر میدنایت دوم، جوئل مک‌هیل (بازیگر سریال Community) نقش استارمن، لو فریگنو جونیور (بازیگر سریال S.W.A.T.) نقش رکس تایلر/هاورمن، برایان استاف (بازیگر سریال The Walking Dead) نقش وایلدکت، لوک ویلسون (بازیگر فیلم Charlie’s Angels) نقش پت دوگان، هنری توماس (بازیگر سریال The Haunting of Hill House) نقش دکتر میدنایت، جوی عثمانسکی (بازیگر سریال The Santa Clarita Diet) نقش تایگرس، نیل هاپکینز (بازیگر سریال Matador) نقش اسپورتس‌مستر و نلسون لی (بازیگر فیلم Mulan) نقش دراگون کینگ را در سریال Stargirl ایفا می‌کنند.

جف جانز، خالق کاراکتر استارگرل، از طرف شرکت «مَد گوست پروداکشنز» وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی سریال Stargirl را برعهده دارد و گرگ برلانتی و شرکت «برلانتی پروداکشنز» او را در این کار یاری می‌کنند. اولین فصل سریال «استارگرل» از شبکه‌ی DC Universe به نمایش درآمد و در ادامه با انتقال به شبکه‌ی The CW برای فصل دوم تمدید شد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده