نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

رده‌بندی جدید بازیکنان NBA 2K21 منتشر شد؛ لبران جیمز در بالاترین سطح

2K Games رده بندی جدید بازیکنان NBA 2K21 را درکنار ویدیوی اختصاصی جدیدی که واکنش بازیکنان NBA را نسبت به آن نشان می‌دهد، منتشر کرده که براساس آن، LeBron James بالاتر از تمامی بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی شبیه‌ساز بسکتبال NBA 2K21 توسط استودیوی Visual Concepts توسعه داده شده و از تاریخ ۱۴ شهریور سال جاری توسط 2K Sports منتشر شد. این بازی که بیست و دومین قسمت از مجموعه NBA 2K محسوب می‌شود، به‌عنوان دنباله NBA 2K20 در سال گذشته منتشر شده است. اما 2K به‌تازگی اقدام به به‌روزرسانی رده بندی حرفه‌ای بازیکنان در این بازی کرده که مطابق انتظار، رتبه اول به لبران جیمز ستاره لس آنجلس لیکرز اختصاص یافته است.

برنده جایزه ارزشمندترین بازیکن فینال رقابت‌های NBA امسال، ریتینگ ۹۸ را دریافت کرده که او را در بالاترین رتبه درجه بندی بازی قرار می‌دهد. 2K Games و استودیوی ویژوال کانسپت در ادامه رده بندی سایر هم‌تیمی‌های جیمز در تیم لیکرز را منتشر کردند که آنتونی دیویس (Anthony Davis) با ریتینگ ۹۶، دنی گرین (Danny Green) و کنتاویس کالدول-پوپ (Kentavious Caldwell-Pope) با رده‌بندی ۷۶ درکنار الکس کروسو (Alex Caruso) با رتبه ۷۵ قرار می‌گیرند.

لبرون جیمز در بازی NBA 2K21

در ادامه قرار است رده بندی سایر بازیکنان نیز به مرور ازطریق اکانت توییتر 2K اعلام شود. سطح‌بندی‌های جدید این بازی، برای نسخه‌های نسل فعلی و نسل جدید NBA 2K21 اعمال خواهد شد. این بازی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز منتشر خواهد شد. براساس اعلام ناشر این بازی، NBA 2K21 با قیمت ۶۹.۹۹ دلار روی پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

بازی NBA 2K21 در نقد و بررسی زومجی نمره متوسط و روبه بالای ۶.۵ را به خود اختصاص داده است. محمدصادق تواضعی در بخشی از این مقاله می‌نویسد:

«بازی NBA 2K21 بااینکه دارای ویژگی‌ سیستم پرتاب شوت جدید است و به کل سیستم شوت زدن در بازی را تغییر می‌دهد، اما به هیچ‌وجه باعث نشده تا NBA 2K21 به یک بازی جدید تبدیل شود. وجود ویروس کرونا و تاثیر آن روی صنعت بازی‌های ویدویی، گریبان‌گیر NBA 2K هم شده است. بااین‌حال تیم سازنده تصمیم گرفته به‌جای اعمال حداقل تغییرات، همان نسخه قبلی را با یک الی دو ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار دهد. مشکل این است که NBA 2K21 درقالب یک بازی ۶۰ دلاری عرضه شده است و در بهترین حالت، یک اکسپنشن ساده است.»


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده