نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵

بتای Call of Duty: Black Ops Cold War برای یک روز دیگر تمدید شد

شرکت اکتیویژن با انتشار توییتی از تمدید یک روزه‌ی بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در همه‌ی پلتفرم‌ها خبر داد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی تری‌آرک و شرکت اکتیویژن تأیید کردند که بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War برای ۲۴ ساعت دیگر تمدید شده است و بازیکنان می‌توانند زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن صرف کنند. این هفته شاهد آغاز بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر بودیم و در این میان شرکت اکتیویژن ایمیل‌هایی را به بازیکنان ارسال کرد و از آن‌ها خواست تا یکسری پیام مرموز را رمزگشایی کنند که کم‌وبیش با حال‌وهوای دوره‌ی جنگ سرد ارتباط داشت. همان‌طور که انتظار می‌رفت، جامعه‌ی کاربران توانستند کدها را رمزگشایی و پازل‌ها را حل کنند که نتیجه‌ی آن تمدید یک روزه‌ی این بتای کراس-پلتفرم بود.

توییت اکتیویژن: بتای عمومی تمدید شد. یک روز اضافی برای تجربه‌ی بتای Call of Duty: Black Ops Cold War به‌لطف تلاش‌های جامعه‌ی کاربری شگفت‌انگیزمان برای رمزگشایی کدها آزاد شد. اکنون زمان تجربه‌ی نسخه‌ی بتا در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه‌ی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد.

دانلود از آپارات

به این ترتیب بازیکنان تا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه‌ی ۲۹ مهر ۱۳۹۹ فرصت دارند تا به تجربه‌ی نسخه‌ی بتای Call of Duty: Black Ops Cold War بپردازند. بدون شک این برای برخی از بازیکنان خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهد بود؛ بازیکنانی که از قابلیت کراس-پلی در طول بتا شکایت داشتند و کاربران کنسول‌ها که متقلبان نسخه‌ی کامپیوتر آن‌ها را حسابی اذیت کردند. در این شرایط کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز قابلیت کراس-پلی را غیرفعال کردند تا تجربه‌ی بهتری داشته باشند. نسخه‌ی بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War از طریق فروشگاه پلی استیشن در دسترس همه‌ی بازیکنان و از طریق فروشگاه ایکس باکس تنها در اختیار پیش‌خریدکنندگان قرار گرفته است. شما می‌توانید با جست‌وجوی عبارت Black Ops Cold War beta در فروشگاه کنسول یا مراجعه به «فروشگاه پلی استیشن آمریکا» و «فروشگاه پلی استیشن بریتانیا» به دانلود آن اقدام کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید. 


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده