بازی موبایل Get aCC_e55 یک اثر پر رمز و راز و خوش ساخت است که توانسته ساعت‌های مهیجی را برای بازیکن فراهم کنید. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های پازلی به شاخه‌های گوناگونی تقسیم می‌شود. یکی از این شاخه‌ها سبک پازل ایزومتریک است که فضای کلی بازی با زاویه دوربین بالا به پایین طراحی شده است. از آثار موفق این سبک، می‌توان از مجموعه‌ بازی‌های The Room نام برد که توانست تحولی جدی در این سبک ایجاد کند. اغلب معماهای این سبک دارای کدها و رمزهای مختلفی است که بازیکن باید در محیط بازی، این کدها و رمزها را جستجو کند و با استفاده از آنها، معماهای جذاب بازی را حل کند. با این اوصاف، استودیو UnderAIR اثری توسعه داده است که توانسته یک بازی موبایل خوش‌ساخت و قابل تحسین را طراحی کند. بازی موبایل Get aCC_e55 اثری در سبک پازل ایزومتریک است و ما را به محیطی خلاقانه و چالش‌برانگیز می‌برد. در این مطلب، قصد داریم نگاهی مفصل به این بازی اندروید و آیفون بیاندازیم. پس تا پایان این بررسی همراه زومجی باشید.

Get aCC_e55

پازل‌های متنوع و جذابی در طول بازی وجود دارند که حل کردن آنها لذتبخش است

بازی اندروید Get aCC_e55 که نام عجیبی دارد، در جهانی سایبرپانک در جریان است. نام Get aCC_e55 برگرفته از کامپیوتری در کارگاه کاری بازیکن است که او برای یافتن اطلاعاتی از موتور T9 ماشین زمان، نیاز به دسترسی به این کامپیوتر دارد. داستان بازی درباره یافتن و آماده کردن موتور یک ماشین زمان است؛ بازیکن باید با انجام پازل‌ها و یافتن کدها و ابزارهای مختلف، سعی در یافتن قطعات موتور T9 برای راه‌اندازی ماشین زمان کند. روایت داستانی این اثر بیشتر دلیلی برای حل کردن معماها است؛ تنوع بالای پازل‌ها و محیط بازی توانسته بازیکن رغبت بالایی در یافتن قطعات موتور T9 داشته باشد. کدهای بسیاری در گوشه و کنار محیط بازی وجود دارند که هیچکدام بی‌علت در آنجا قرار نگرفته‌اند؛ پس زمانی که در حال تجربه بازی Get aCC_e55 هستید،‌ حتما هر موردی را که پیدا کردید، در کاغذی یادداشت کنید. پازل‌ها برای بازیکن چالش‌برانگیز هستند و باید برای هرکدام از آنها ابزار و اطلاعات زیادی در داخل بازی کسب کرد. من از بیشتر پازل‌های بازی لذت بردم و به نظرم بهترین پازل این بازی،‌ پازل بستن لوله‌های بخار در موتورخانه است. یکی دیگر از پازل‌های جذاب بازی،‌ وارد کردن کد در دستگاه طبقه ۱- بازی است که بسیار حساب‌شده و دقیق طراحی شده است. لازم به ذکر است، مینی گیم دستگاه آرکید نیز یکی جذاب‌ترین موارد این بازی است که پیدا کردن کارتریج آرکید و تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود. در مجموع، بازی آیفون Get aCC_e55 توانسته در زمینه گیم‌پلی بسیار درخشان و بی‌نقص عمل کند و بازیکن با رضایت خاطر بازی را به پایان می‌رساند.

Get aCC_e55

در میانه راه بازی، بازیکن باید نسخه کامل این اثر را خریداری کند

تمام نکات مثبت بخش گیم‌پلی بازی موبایل Get aCC_e55 بیان شد، اما این مورد ناگفته نماند که در میان تجربه بازی، بازیکن برای راه انداختن برق آسانسور، به یک ابزار مهم نیاز پیدا می‌کند. این ابزار در یک کاتالوگ قرار دارد که با کلیک برروی آن، با کمال تعجب صفحه خرید کامل بازی پدیدار می‌شود. بازیکن باید با پرداخت ۲.۵۰ دلار باید نسخه کامل بازی را خریداری کند تا بتواند ابزار را برای راه‌اندازی آسانسور بدست آورد. این مورد تعجب‌برانگیز در اصل ما را با یک بازی دمو روبرو می‌کند که در میانه ماجراهای بازی، باید بازی را خریداری کنیم. البته راهی برای نخریدن نسخه کامل بازی وجود دارد؛ بازیکن با تماشا کردن تعداد ۱۰ تبلیغ می‌تواند نسخه کامل بازی را باز کند و ابزار مورد نظر را دریافت کند. نکته‌ای که در مورد تماشای تبلیغ وجود دارد این است که بعضی مواقع بازه زمانی زیاد میان دو تبلیغ وجود دارد و بازیکن باید مدت زمان زیادی صبر کند تا بتواند تبلیغ بعدی را تماشا کند. این بازه زمانی گاهی ۳۰ دقیقه است و گاهی بیش از ۷ ساعت طول می‌کشد تا تبلیغ بعدی آماده تماشا شود. این اتفاق موجب شده است بازیکن از ادامه دادن بازی و یافتن موتور T9 دست بکشد.

Get aCC_e55

محیط و فضای بازی در جهانی سایبرپانکی در جریان است

بازی موبایل Get aCC_e55 دارای گرافیکی مینیمالیستی و سه‌بعدی است که فضایی ساده و رنگارنگ در محیط بازی ایجاد کرده است. طراحی محیطی و اتاق‌های تودرتوی بازی به خوبی طراحی شده‌اند و هر اتاق جزئیات گرافیکی زیبایی دارد. المان‌های مختلف سایبرپانکی موجود در بازی باعث شده است، احساس حضور در جهانی سایبرپانکی به بازیکن القا شود و از حضور در این فضا لذت ببرد. فضای کلی بازی برای پیشبرد بهتر روند بازی و انجام پازل‌ها کمک بزرگی کرده است. محیط پویای Get aCC_e55 تکمیل‌کننده گیم‌پلی خوب بازی است و بازیکن با ورود در هر قسمت بازی، اتفاقات جدیدی را تجربه می‌کند. هر بخش بازی بسیار هنرمندانه رنگ‌بندی شده است و شاهد محیط تکراری در بازی نیستیم. دوربین بازی به صورت ایزومتریک یعنی از زاویه بالا به پایین است که بازیکن به تمام جزئیات محیط بازی اشراف کامل دارد. بازی موسیقی متن خاص و مهمی ندارد، اما همان قطعه‌ای که در طول بازی اجرا می‌شود، حال و هوایی رمزآلود و مرموز دارد که توانسته است فضای معمایی بازی را به بازیکن منتقل کند. هر شیء دارای صدای مخصوص به خود است که صداگذاری قابل قبولی از سوی سازندگان انجام شده است. بازی Get aCC_e55 بدون هیچ ایرادی بسیار روان اجرا می‌شود و تمام بخش‌های فنی بازی به خوبی بهینه شده است. در کل می‌توان گفت استودیو UnderAIR توانسته است در بخش فنی عملکرد بی‌نقصی داشته باشد و لذت تجربه بازی را برای بازیکن دو چندان کند.

Get aCC_e55

بازی موبایل Get aCC_e55 از آن دست‌ بازی‌های پازلی است که در طول بازی علاقه ندارید از بازی کردن آن دست بکشید و آن را به پایان برسانید. پازل‌های متنوع و هیجان‌انگیز بازی به قدری برای بازیکن جذاب است که وقتی معمایی حل می‌شود، بازیکن از انجام آن احساس خشنودی و سرحالی می‌کند. استودیو آلمانی UnderAIR توانست اثری خوش‌ساخت و کامل در اختیار علاقه‌مندان به سبک پازلی بگذارد. اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که با انجام سری محبوب The Room لذت برده‌اید، تجربه این اثر نیز می‌تواند لحظات خوشی را برای شما ایجاد کند. ای کاش سازندگان به جای اینکه در میانه انجام بازی، خرید نسخه کامل بازی را پیشنهاد دهند، این بازی را به صورت پولی عرضه می‌کردند که نمره منفی نسبت به این عملکرد خود دریافت نکنند. با بیان نکات مثبت بازی، به جرأت می‌توان گفت بازی موبایل Get aCC_e55 جزو بهترین بازی‌های اندروید چند وقت اخیر است. امید است این استودیو روند خوب خود را ادامه دهد و در آینده شاهد انتشار بازی‌های هیجان‌انگیزی از این استودیوی آلمانی باشیم.

بازی موبایل Get aCC_e55 برروی سیستم عامل اندروید بررسی شده است.


منبع زومجی

Get aCC_e55

بازی موبایل Get aCC_e55 اثری در سبک پازل ایزومتریک است که توانسته است ساعات سرگرم‌کننده و جذابی را برای بازیکن فراهم کند. معماهای متنوع و گرافیک بصری زیبا در جهانی سایبرپانکی موجب شده است بازیکن با یک بازی خوش‌ساخت روبرو باشد که به سختی دست از تجربه آن بکشد. وجود مورد خرید نسخه کامل بازی در میانه راه، باعث شده است تعدادی از بازیکنان نتوانند به صورت کامل این بازی را به پایان برسانند. اگر از علاقه‌مندان به سبک پازلی هستید، تجربه این بازی موبایل را از دست ندهید.
سجاد پاک آیین

8

نقاط قوت

  • + داستان ترغیب‌کننده برای انجام بازی
  • + گیم‌پلی روان و جذاب
  • + پازل‌های متنوع و چالش‌برانگیز
  • + مینی‌گیم جالب
  • + گرافیک بصری چشم‌نواز
  • + موسیق و صداگذاری قابل قبول

نقاط ضعف

  • خریدن نسخه کامل بازی در میانه راه
  • وجود بازه زمانی طولانی تماشای تبلیغ برای باز کردن نسخه کامل بازی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده