// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل OneMan؛ انتقام

OneMan یک بازی موبایل آرکید و ثبت رکوردی است که بازیکنان را در نقش پسری قرار می‌دهد که قصد دارد ارازل اوباش را از بین ببرد.

سبک کژوال، بخش عمده‌ای از بازی‌های پلتفرم موبایل را به خود اختصاص داده‌اند. اکثر این بازی‌ها می‌توانند شما را سرگرم کنند و تجربه‌ای مینیمال و متفاوتی را در اختیار کاربران موبایل قرار دهند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ بازی اندروید و آیفون OneMan، ساخته فرنسیس اینترسو، رفته‌ایم که یک بازی کژوال و آرکید به‌حساب می‌آید. بااینکه بازی آیفون و اندروید OneMan تنها توسط یک شخص ساخته شده است و محتوای زیادی ندارد، اما می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. از نظر داستانی، بازی موبایل OneMan آن‌چنان داستان درگیر کننده‌ای ندارد. با شروع بازی، یک میان‌پرده برای مخاطب نشان داده می‌شود؛ جایی‌که قهرمان داستان ظرف غذای خود را در دست دارد و در خیابان قدم می‌زند. در ادامه یکی از اعضای ارازل اوباش باعث می‌شود تا او ظرف غذای خود را به زمین بیاندازد و سپس قهرمان داستان می‌خندد. او که از این کار عصبانی شده است، تصمیم می‌گیرد با تمامی ارازل اوباش مبارزه و آن‌ها را از بین ببرد.

OneMan

دقت و سرعت عمل، دو موردی است که باید در بازی اندروید و آیفون OneMan به آن توجه داشته باشید

با شروع بازی موبایل OneMan، یک پیام روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود که به شما می‌گوید به سمت راست یا چپ صفحه‌نمایش ضربه وارد کنید. درواقع بخش آموزشی بازی تنها شامل دو نکته می‌شود و سپس بازی را آغاز می‌کنید. ساختار OneMan بدین صورت است که با یک بازی ثبت رکورد و بی‌انتها روبه‌رو می‌شوید. بازیکنان هرقدر که عملکرد بهتری را از خود به‌نمایش بگذارند، رتبه و امتیاز بیشتری را کسب می‌کنند. نحوه بازی کردن هم بدین صورت است که شما قهرمانی هستید که باید ارازل اوباش را از بین ببرید. ازاین‌رو ارازل اوباش از جهت‌های مختلف به سمت شما حمله می‌کنند و باید با ضربه‌زدن روی چپ‌ و راست صفحه‌نمایش آن‌ها را از بین ببرید. یکی از موارد به کار گرفته شده در گیم‌پلی که باعث ایجاد چالش برای بازیکنان شده است، استفاده از المان‌های بازی‌های ریتمیک است. به‌عبارتی هر حرکت شما، باعث می‌شود دشمن هم یک حرکت انجام دهد. ازاین‌رو اگر یک دشمن در سمت چپ شما و یک دشمن هم در سمت راست شما قرار داشته باشد، باید اولویت را به دشمنی اختصاص دهید که در نزدیکی شما است. همچنین با انجام یک حرکت، دشمنان یک قدم به شما نزدیک‌تر می‌شوند. ازاین‌رو اگر در جهت اشتباهی ضربه بزنی، قطعا شکست خواهید خورد، زیرا قهرمان داستان با یک ضربه از بین می‌رود. با زنده‌ماندن و ازبین‌بردن دشمنان، انرژی کسب می‌کنید که این انرژی باعث می‌شود فرصت بیشتری برای زنده‌ماندن کسب کنید.

OneMan

ازطرفی اگر مدت زمانی مشخص، روی صفحه‌نمایش ضربه وارد نکنید، نوبت خود را از دست خواهید داد و بازنده می‌شوید. به‌عبارتی سازنده سعی کرده به‌واسطه‌ی زمان، سرعت بازی را بالا برود و همین مورد سبب می‌شود تا بازیکن بیش‌ازپیش خطا کند. دقت و سرعت عمل، دو موردی است که باید در بازی اندروید و آیفون OneMan به آن توجه داشته باشید. ازطرفی ساختار گیم‌پلی و طراحی جالبی و کارتونی بازی آیفون و اندروید OneMan سبب شده تا بازیکنان بارها و بارها آن را تجربه و تلاش کنند که رتبه‌ی بهتری را کسب کنند. بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی موبایل کژوال و سرگرم کنننده هستید، OneMan می‌تواند لحظات خوبی را برای شما رقم بزند. همچنین در زیر هم می‌توانید تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی OneMan

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده