نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فاکس سرچلایت حق پخش فیلم The French Dispatch به‌کارگردانی وس اندرسون را دریافت کرد

فاکس سرچلایت اعلام کرد که حق اکران فیلم The French Dispatch به‌کارگردانی وس اندرسون را به‌دست آورده و سال اکران این فیلم را نیز اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فاکس سرچلایت حقوق انتشار فیلم The French Dispatch (گزارش فرانسوی) را خریداری کرده است. فاکس سرچلایت اعلام کرد که حقوق اکران این فیلم را که جدیدترین فیلم وس اندرسون، کارگردان فیلم The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) است، به‌دست آورده و این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. با این حال، زمان دقیق‌تر اکران فیلم در آینده اعلام خواهد شد. استیو گیلولا و نانسی اتلی، مدیران عامل فاکس سرچلایت در این رابطه گفتند:

ما بسیار هیجان زده هستیم که قرار است دوباره در دنیای غیر قابل تصویر و کامل اورجینال وس اندرسون بازگردیم و وارد آن شویم.

اتفاقات فیلم The French Dispatch در قرن بیستم میلادی و در شهر پاریس جریان دارد که این فیلم داستان نامه‌ی عاشقانه به خبرنگارانی که در یک شعبه روزنامه آمریکایی در شهر پاریس قرار دارند، را روایت می‌کند. در ابتدا گفته می‌شد که این فیلم قرار است یک فیلم موزیکال باشد، اما در حال حاضر به‌ نظر می‌رسد که این خبر درست نبوده و فیلم The French Dispatch قرار نیست یک فیلم موزیکال باشد. سیرشا رونان، فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، تیلدا سوئینتن، تیموتی شالامی، بنیسیو دل تورو، هنری وینکلر، متیو آمالریک، جفری رایت، لئا سیدو، لوئیس اسمیت، الیزابت ماس، ویلم دفو، کریستف والتس، اوون ویلسون، آدرین برودی، جیسون شوارتزمن، باب بالابان، متیو آمالریک، روپرت فرند، گریفین دان، استیو پارک، دنیس منشت، ونسان ماکنی، گیوم گالین، سسیل دو فرانس، الکس لاوتر و فیشر استیونس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The French Dispatch حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The French Dispatch را بر عهده داشته است. او پیش از این نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار در بخش‌های مختلف برای آثاری چون فیلم The Grand Budapest Hotel، فیلم The Royal Tenenbaums (خانواده اشرافی تننبام)، انیمیشن Fantastic Mr. Fox (آقای فاکس شگفت‌انگیز)، فیلم Moonrise Kingdom (قلمرو طلوع ماه) و انیمیشن Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها)، شده، اما تا به امروز این جایزه را دریافت نکرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده