نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

همکاری بی جی نواک و شبکه FX برای ساخت سریال آنتولوژی Platform

شبکه FX اعلام کرد که سفارش ساخت قسمت پایلوت سریال جدید و آنتولوژی بی جی نواک به‌نام Platform را صادر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بی جی نواک در حال همکاری با شبکه FX برای ساخت سریال جدید خود است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، نواک به‌عنوان نویسنده، شورانر، تهیه کننده اجرایی و کارگردان در این سریال حضور خواهد داشت که این سریال Platform (پلتفرم) نام دارد. شبکه FX اکنون قسمت پایلوت یا آزمایشی آن را سفارش داده که نواک وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی این سریال را که قرار است یک سریال آنتولوژی باشد، بر عهده دارد. لوکاس هجز، جان برنتال، کیتلین دیور، بوید هالبروک، اوشی جکسون جونیور، جرج والاس و اد اسنر، از جمله بازیگرانی هستند که برای حضور در سریال Platform قرارداد بسته‌‌اند که در حال حاضر شرایطی برای حضور بازیگران بیشتر در این سریال نیز وجود دارد.

فیلمبرداری قسمت پایلوت برای شروع از این هفته برنامه ریزی شده که قرار است به بزرگترین و مهمترین موضوعات و مشکلات دنیای امروز بپردازد. در آن شخصیت‌های داستان محوری را شاهد هستیم که قرار است داستان جهان امروز ما را به تلویزیون بیاورند. گفته می‌شود که هر قسمت داستان و حتی لحن متفاوتی خواهد داشت و سریال Platform، یک سریال آنتولوژی کامل است. نواک بیشتر برای بازی در نقش رایان هاوارد در سریال The Office (آفیس) شناخته می‌شود که در ادامه به‌عنوان تهیه کننده، نویسنده و حتی کارگردان نیز در این سریال کمدی نقش داشته که در مجموع برای سریال آفیس، نواک ۵ بار نامزد دریافت جایزه امی شده بود. 

نواک تنها در هشت فصل اول سریال The Office حضور داشت و فصل پایانی را برای تمرکز روی ساخت سریال The Mindy Project و کمک به میندی کالینگ ترک کرد که این سریال پس از ۶ فصل لغو شد. با این حال، نواک چند حضور افتخاری در فصل نهم سریال The Office نیز داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده