نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

پیش درآمد Practical Magic توسط HBO Max ساخته خواهد شد

اخیرا اعلام شده که سرویس استریم HBO Max قصد دارد پیش درآمد فیلم Practical Magic را به‌عنوان برنامه‌ای اختصاصی و در قالب یک سریال درام به نام Rules of Magic بسازد.

سرویس استریم HBO Max در تلاش است تا با ساخت سه پروژه جدید دیگر، فهرست برنامه‌های اختصاصی و ویژه خود را بلندتر کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در گزارش جدید خود اعلام کرده که این سرویس استریم در حال حاضر تولید و پیشرفت ساخت قسمت‌های آزمایشی یا همان پایلوت سه مجموعه تلویزیونی جدید را در دستور کار قرار داده است؛ یک سریال درام و نیم ساعته به نام Generation (نسل)، یک سریال یک ساعته‌ی درام به نام Red Bird Lane و همچنین یک سریال درام یک ساعته‌ی دیگر به نام Rules of Magic (قوانین جادو) که مجموعه بسیار مهمی هم برای سرویس استریم محسوب می‌شود. تمام این سه پروژه جدید، توسط بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر حمایت می‌شوند. سریال Rules of Magic براساس رمان‌هایی است که به قلم الیس هافمن و با نام‌های Rules of Magic و Practical Magic نوشته شده‌اند. رمان Practical Magic در گذشته یعنی در سال ۱۹۸۸ یک بار به‌صورت سینمایی اقتباس شده بود که نیکول کیدمن و ساندرا بولاک در آن ایفای نقش می‌کردند. داستان این دو رمان در دهه ۱۹۶۰ و در شهر نیویورک جریان دارد.

سرویس HBO Max ساخت قسمت پایلوت سه سریال درام Generation ،Red Bird Lane و Rules of Magic را در دستور کار دارد

داستان سریال قوانین جادو قرار است حول محور سه خواهر و برادر مشکل‌دار به نام‌های فرنی، جت و وینسنت اوونز بچرخد که با «ناهنجاری‌ها و مشکلاتی» دست‌وپنجه نرم می‌کنند که باعث شده تا آن‌ها به‌طور کامل خود را از دیگران جدا و دور کنند. اما همین زمان‌های پرتلاطم که آن‌ها سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند، به‌طور واضحی نشان می‌دهد که این سه خواهر و برادر، چه انسان‌های خارق‌العاده‌ای هستند. در حقیقت آن‌ها متوجه می‌شوند که فرزندان دور جادوگران بزرگی که در گذشته زندگی می‌کردند، محسوب می‌شوند. این دو خواهر در خط داستانی Practical Magic تبدیل به دو عمه محترم و برخی اوقات هم ترسناک، می‌شوند و این در حالی است که برادر آن‌ها، یک میراث غیرمنتظره برای این دو خواهر به جا می‌گذارد.

Practical Magic

خالق سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) یعنی ملیسا روزنبرگ قرار است نگارش فیلمنامه سریال قوانین جادو را برعهده داشته باشد. این در حالی است که خود روزنبرگ قرار است به وسیله شرکت Tall Girls Productions نقش تهیه کنندگی اجرایی را هم برعهده داشته باشد و این اولین همکاری او با بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر است. دانا براتا هم در نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی به روزنبرگ کمک می‌کند. علاوه‌بر این دو، دنیس دی ناوی و نینا تسلر از شرکت PatMa Productions و همچنین خود هافمن هم از تهیه کنندگان اجرایی مجموعه خواهند بود. در حال حاضر سرویس استریم HBO Max در حال ایجاد یک اتاق نویسندگان خیلی خوب است و به آن‌ها اعلام کرده که ۱۰ فیلمنامه برای این مجموعه بنویسند.

از طرف دیگر هم سریال Generation توسط دختر ۱۷ ساله‌ی دنیل و بن بارنز به نام زلدا بارنز خلق شده است. زلدا قرار است در این مجموعه نقش نویسنده فیلمنامه و یکی از تهیه کنندگان اجرایی را برعهده داشته باشد. سریال نسل داستان یک گروه از دانش‌آموزان دبیرستان را حکایت می‌کند که اکتشافات آن‌ها در زمینه‌های مختلف باعث می‌شود تا باورهای آن‌ها درباره زندگی، عشق و ماهیت خانواده به چالش کشیده شود و مورد آزمایش قرار گیرد. دنیل هم علاوه‌بر کارگردانی، در نگارش فیلمنامه هم قرار است به دختر خود زلدا کمک کند. دنیل و بن از تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند و این کار را ازطریق شرکت We’re Not Brothers Productions انجام می‌دهند. لنا دانهم هم از تهیه کنندگان اجرایی است. ماریسا دیاز هم وظیفه تهیه و تولید سریال را برعهده دارد.

در پایان هم سریال Red Bird Lane قرار دارد که یک مجموعه اخلاقی و ترسناک از نوع روانشناختی است که برای نوجوانان ساخته می‌شود. این مجموعه تلویزیونی حول محور ۸ فرد غریبه می‌چرخد که به یک خانه متروکه و ایزوله شده می‌رسند (هر کدام به دلایل مختلف). آن‌ها خیلی زود متوجه می‌شوند که چیزی شوم و وحشتناک در آن خانه انتظار آن‌ها را می‌کشد. سارا گرن وظیفه نگارش فیلمنامه و تهیه کنندگی اجرایی را برعهده دارد. از طرف دیگر هم جان ولز و ارین جانتو از شرکت John Wells Productions از تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود. دن هالستد هم به‌عنوان تهیه کننده مشاور فعالیت خواهد کرد.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده