نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

مذاکره لوکا گوادانینو برای کارگردانی فیلم Lord of the Flies

لوکا گوادانینو، نامزد دریافت جایزه اسکار در حال مذاکره با برادران وارنر برای کارگردانی اقتباس سینمایی Lord of the Flies است.

سال ۹۶ بود که شرکت برادران وارنر ساخت اقتباس سینمایی جدید براساس رمان Lord of the Flies (ارباب مگس‌ها) را آغاز کرد که از آن زمان اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم مشخص شده باشد. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که لوکا گوادانینو، کارگردان فیلم Call Me by Your Name (مرا با نامت صدا کن) و فیلم Suspiria (سوسپیریا)، در حال انجام مذاکره با برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Lord of the Flies است. علاوه بر کارگردانی، گوادانینو و همکارش، مارکو مورابیتو در حال مذاکره برای حضور به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم نیز است که این مذاکره شامل گفتگو با استودیوی فیلمسازی Known Universe که به این دو تعلق دارد، نیز می‌شود و همچنین لیندزی بیر، نیکول پرلمن و جنوا رابرتسون-دووت برای حضور به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه نیز در آستانه امضای قرارداد همکاری هستند.

حدود دو سال است که برادران وارنر حقوق ساخت فیلمی براساس رمان Lord of the Flies اثر ویلیام گلدینگ را به‌دست آورده بود. این رمان داستان هواپیمایی را دنبال می‌کند که حامل بچه‌های یک مدرسه است و این هواپیما در نزدیکی جزیره‌ای متروکه سقوط می‌کند و حال این بچه‌ها بدون والدین و سرپرست باید در این جزیره زندگی کنند و زنده بمانند. پس از مدتی این گروه با یک گروه قانون گریز که متوسل به زور و وحشت است، مواجه خواهند شد. پیش از این اقتباس‌هایی از این رمان ساخته و منتشر شده بود که این اقتباس‌ها چندان موفق نبوده‌اند، اما رمان Lord of the Flies منبع الهام سریال‌هایی مثل سریال Lost (لاست) بوده است. اخیرا نیز سریال The Society (جامعه) با الهام از این رمان تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شده بود.

در حال حاضر حضور گوادانینو در فیلم Lord of the Flies که تاریخ اکرانی ندارد، قطعی نیست و همچنین هنوز حضور هیچ نویسنده‌ای در این پروژه نیز اعلام نشده که ممکن است خود گوادانینو وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده بگیرد. این کارگردانی ایتالیایی اکنون در حال ساخت مینی سریال We Are Who We Are برای شبکه HBO است که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید آن در جریان است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده