نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

اولین تصاویر از مراحل ساخت فیلم 1917 منتشر شد

اولین تصاویر از فیلم 1917 که در مورد جنگ جهانی اول است و سم مندس با همکاری و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ آن را می‌سازد، منتشر شد که در آن شاهد حضور مارک استرانگ و سم مندس هستیم.

مراحل ساخت و تولید فیلم 1917 سم مندس که در مورد جنگ جهانی اول است و وی با همکاری و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ آن را می‌سازد، منتشر شد که در این تصاویر شاهد حضور مارک استرانگ، یکی از بازیگران اصلی فیلم و البته شخص کارگردان، یعنی سم مندس هستیم. سم مندس علاوه‌ بر کارگردانی این فیلم، در بخش نگارش فیلمنامه نیز با کریستی ویلسون کایرنز همکاری داشته است. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم در تابستان و توسط شرکت Amblin Partners/DreamWorks که متعلق به اسپیلبرگ است، انجام شده است. شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) اکران داخلی این فیلم در خاک ایالات متحده آمریکا را بر عهده خواهد داشت.

تصاویر منتشرشده از مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم 1917 را در پایین مشاهده می‌کنید:

سم مندس برای کارگردانی فیلم American Beauty (زیبای آمریکایی) در سال ۲۰۰۰، برندهٔ جایزهٔ بخش بهترین کارگردانی مراسم اسکار شد. از معروف‌ترین فیلم‌های این کارگردان می‌توان به Road to Perdition (جاده‌ای به‌سوی تباهی) و Away We Go (جایی که می‌رویم) اشاره کرد. وی همچنین کارگردانی فیلم‌های Skyfall (اسکای‌فال) و Spectre (اسپکتر) را نیز در کارنامه دارد. در واقع آخرین فیلمی که از مجموعه «جیمز باند» روی پردهٔ سینما اکران شد، فیلم Spectre به کارگردانی سم مندس بود. در این فیلم دنیل کریگ برای چهارمین مرتبه نقش مأمور ۰۰۷ را ایفا کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به کریستوف والتز، اندرو اسکات، دیو باتسیتا، مونیکا بلوچی و لئا سیدو اشاره داشت. فیلم Spectre با بازخورد نسبتاً خوبی از طرف منتقدان همراه شد و با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلاری، نزدیک ۸۸۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

طبق گزارش پیشین سایت هالیوود ریپورتر (THR)، کالین فرث، بازیگر فیلم Mary Poppins Returns (بازگشت مری پاپینز)، بندیکت کامبربچ، بازیگر فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) که در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) اکران می‌شود، مارک استرانگ، بازیگر شخصیت منفی فیلم Shazam (شزم) و ریچارد مدن، بازیگر فصل اول سریال سیاسی و هیجانی Bodyguard (بادیگارد) که محصول شبکه BBC One بود، بازیگران اصلی این فیلم خواهند بود.

درام جنگ جهانی اول 1917 برای اکران در روز کریسمس سال ۲۰۱۹، یعنی ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است و اکران جهانی این فیلم در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ماه ۱۳۹۸) خواهد بود. دو شرکت دریم ورکز پیکچرز (DreamWorks Pictures) و یونیورسال پیکچرز، این خبر را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کردند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده