// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

سریال Game of Thrones رکورد امتیازدهی کاربران و مشاهده در IMDb را شکست

طی هفته‌های گذشته سریال Game of Thrones توانست رکورد تعداد بیننده در شبکه HBO را جابه‌جا کند و حالا نوبت به وبسایت IMDb رسیده است.

بامداد فردا آخرین قسمت از مجموعه بازی تاج و تخت پخش خواهد شد و شبکه HBO برای همیشه به داستان‌های این سریال فوق‌العاده محبوب در تلویزیون خاتمه می‌دهد و به سراغ مجموعه‌های فرعی که قصد دارد بر اساس Game of Thrones بسازد می‌رود. محبوبیت غیرقابل وصف و میزان معروفیت سریال گیم آو ترونز تقریبا بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. این مجموعه جدای از دوست‌داران تلویزیون توانسته نظر عامه مردم را به خود جلب کند؛ افرادی که چندان اهل سریال دیدن نیستند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سریال Game of Thrones توانسته رکورد تعداد آرای کاربران در وبسایت IMDb را جابه‌جا کند. این مجموعه تلویزیونی برای شِش سال پیاپی (از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷) توانست رتبه یک سریال‌ها بر اساس رتبه‌بندی IMDbPro را به دست آورد؛ رتبه‌بندی‌ای که بر اساس میلیون‌ها بازدید ماهانه IMDb تنظیم می‌شود. لازم به ذکر است به دلیل اینکه در سال ۲۰۱۸ بازی تاج و تخت پخش نشد، در این سال این ساخته HBO در رتبه‌بندی IMDbPro جای نداشت. همچنین گیم آو ترونز بیشترین مشارکت، دنبال شدن و بازدید مردم را در نسخه اندروید و iOS برنامه IMDbPro در میان تمامی سریال‌های تلویزیونی تاریخ داشته است. این سریال تا به امروز بر اساس ۱.۵ میلیون رای توانسته میانگین امتیاز ۹.۵ از ۱۰ را کسب کند. بالاترین امتیاز در میان قسمت‌های Game of Thrones مربوط به «نبرد حرامزاده‌ها» با میانگین ۹.۹ از ۱۰ بر اساس ۱۶۶ هزار رای است.

بیش از ۳۰۰ کلیپ/فیلم پیرامون سریال بازی تاج و تخت در IMDb قرار گرفته که تاکنون بی‌سابقه بوده است که مردم ویدیوهای «تکامل آریا» و دو ویدیو در مورد املیا کلارک و شاه شب را بیشتر از سایر کلیپ/فیلم‌ها تماشا کرده‌اند.

نظر شما در مورد پایان یافتن سریال Game of Thrones چیست؟ نظرات و احساس خود در مورد خاتمه یافتن این مجموعه تلویزیونی محبوب را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Yahoo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده