نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

تیم Forward Gaming فاتح مسابقات Qi Invitational Americas بازی DOTA 2 شد

تورنمنت منطقه‌ای Qi Invitational Americas که در مجموع دارای جایزه ۱۰ هزار دلاری بود، با پیروزی تیم Forward Gaming پایان یافت.

اگر از مسابقات ماینور/میجور بازی DOTA 2 فاصله بگیریم، با رویدادهایی مواجه می‌شویم که اگرچه دارای امتیاز DPC به منظور راهیابی مستقیم تیم‌ها به مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال آتی نیست، اما همچنان به دلیل جدال تماشایی تیم‌ها برای تصاحب جایگاه اول مورد توجه طرفداران است. مسابقات Qi Invitational Americas یکی از این تورنمنت‌ها است که در دسته رویدادهای اصلی این فصل بازی دوتا 2 قرار نمی‌گیرد، ولی تیم‌های خوبی را از مناطق امریکای شمالی و امریکای جنوبی گرد هم می‌آورد تا بر سر جایزه ۱۰ هزار دلاری به رقابت بپردازند. زنگ آغاز این تورنمنت از تاریخ ۱۷ فروردین به صدا درآمد و نهایتا پس از چهار روز رقابت مهیج و نفس‌گیر در تاریخ ۲۰ فروردین به پایان رسید. این مسابقات در دو مرحله گروهی و اصلی پیگیری شد و سرانجام تیم Forward Gaming بر رقیبان غلبه کرد و جایزه ۷ هزار دلاری جایگاه نخست را به دست آورد.

Qi Invitational Americas

تیم‌هایی که از آن‌ها به صورت مستقیم برای شرکت در مرحله اصلی دعوت به عمل آمد، در دیدارهای نخست خود شکست خوردند و از راهیابی به فینال بازماندند

در این مسابقات از دو تیم compLexity Gaming و J.Storm برای شرکت در مرحله اصلی و از تیم‌های Forward Gaming ،TEAM TEAM ،GAAAA و Infamous برای شرکت در مرحله گروهی به طور مستقیم دعوت به عمل آمد. چهار تیم راه‌یافته به مرحله گروهی در تاریخ ۱۷ فروردین به صورت راند رابین به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های TEAM TEAM و Forward Gaming به دلیل قرار گرفتن در دو جایگاه نخست، جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آوردند و تیم‌های GAAAA و Infamous به دنبال کسب نتایج ضعیف از گردونه رقابت‌ها خارج شدند. مرحله اصلی مسابقات Qi Invitational Americas با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در اولین دیدار تیم J.Storm با نتیجه ۰-۲ مغلوب تیم Forward Gaming شد و در دیدار بعدی تیم compLexity Gaming با دو شکست پیاپی بازی را به تیم TEAM TEAM واگذار کرد. در دیدار نهایی این مرحله نیز برنده دیدارهای قبل یعنی تیم‌های Forward Gaming و TEAM TEAM به مصاف هم رفتند و تیم Forward Gaming با نتیجه ۱-۲ به کار تیم حریف پایان داد و نام خود را به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات به ثبت رساند.

Qi Invitational Americas

تیم‌های برتر و جوایز اهداشده

رتبهتیممبلغ جایزه
اولForward Gaming۷,۰۰۰ دلار
دومTEAM TEAM۳,۰۰۰ دلار
سوم-چهارمJ.Storm-
compLexity Gaming
پنجم-ششمGAAAA-
Infamous


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده