نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

ساخت سریال Swamp Thing متوقف شد؛ آینده مبهم سرویس دی سی یونیورس

طبق اخبار منتشر شده، پس از ساخت ۱۰ قسمت از سریال Swamp Thing، ادامه ساخت این سریال متوقف و آینده دی سی یونیورس نیز مبهم شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌برداری و تولید سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) متوقف شده است. طبق خبری که منابع محلی منتشر کرده‌اند، شرکت برادران وارنر به‌طور غیر منتظره‌ای مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال را متوقف کرده است. گفته می‌شود که دلیل این موضوع اعلام نشده و آینده شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) نیز بسیار مبهم توصیف شده است. طبق گفته چندین منبع نزدیک به برادران وارنر، مراحل تولید سریال زودتر از انتظار لغو شده تا برادران وارنر به‌عنوان تولید کننده سریال آینده برنامه سرویس DC Universe را ارزیابی کند. همچنین سریال Swamp Thing قرار است درنهایت از این سرویس استریم با کمی تغییرات منتشر شود.

سریال Swamp Thing قرار بود در ۱۳ قسمت تولید از دی‌سی یونیورس منتشر شود که تاکنون ۱۰ قسمت آن فیلم‌برداری و تولید شده است. حال برادران وارنر ساخت ۳ قسمت دیگر را لغو کرده و نویسندگان سریال فیلمنامه قسمت دهم این سریال را بازنویسی کردند تا قسمت دهم سریال Swamp Thing به‌جای قسمت سیزدهم به قسمت پایانی آن تبدیل شود. همچنین طبق برنامه از پیش اعلام شده، پخش هفتگی این سریال ترسناک قرار است از ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) آغاز شود و تغییری در این موضوع داده نخواهد شد. ندی بین و درک میرس در نقش الک هالند/سوامپ تینگ، کریستال رید، ویل پیتون، ماریا استن، جرلی پرسکات، جنیفر بیلز، ویرجینیا مدسن، هندرسون وید و کوین دوراند، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Swamp Thing حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدسن در واکنش به تعطیلی تولید این سریال گفت:

این تصمیم بسیار دردناک و بدی بود و من بسیار ناراحت هستم. ساخت این سریال توسط کسانی متوقف شده که هرگز پای خود را در باتلاق (اشاره به محل زندگی سوامپ تینگ) نگذاشته‌اند.

Swamp Thing

سرویس استریم دی‌سی یونیورس با سریال Titans (تایتان‌ها) شروع بسیار خوبی داشت و در ادامه سریال Doom Patrol (دووم پاترول) منتشر شد که با استقبال بسیار بهتری از منتقدان و بینندگان نیز مواجه شده است. حال کاهش تعداد قسمت‌های سریال Swamp Thing و ایجاد سرویس استریم وارنرمدیا باعث مبهم شدن وضعیت سرویس DC Universe شده که باید منتظر اخبار بیشتر در آینده نزدیک باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده