نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

پوستر چینی فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

به‌تازگی شرکت مارول استودیو پوستر جدیدی از فیلم Avengers: Endgame برای اعلام تاریخ اکران این فیلم در کشور چین منتشر کرده است.

اواخر سال گذشته بود که مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را منتشر کرده بود و در ادامه چند روز پیش نیز مارول ۳۲ پوستر جدید از قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) با محوریت شخصیت‌های آن را منتشر کرد که این پوستر به شخصیت‌های این قسمت و قربانیان تانوس در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) تقسیم شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر بین‌المللی جدیدی از این فیلم برای تبلیغ آن در بازار کشور چین منتشر و اعلام شد که این فیلم در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۹ (۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) در چین اکران خواهد شد. در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم به همراه شخصیت‌های دیگری مثل وانگ و والکری هستیم که از حوادث قسمت قبلی جان سالم به در برده‌اند و در پایین پوستر شاهد قربانیان تانوس هستیم که نمای جالب و جذابی را ارائه داده است. همچنین در این پوستر شاهد یک نمای جدید از تانوس نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Endgame Poster

علاوه‌بر این پوستر، مارول اخیرا یک ویدیو از فیلم Avengers: Endgame نیز منتشر کرده است که در طول این ویدیو عوامل فیلم مثل برادران روسو، کارگردان‌های این فیلم و کوین فایگی، رئیس مارول استودیو و همچنین برخی از بازیگران فیلم در مورد فیلم Avengers: Endgame صحبت می‌کنند، اما متاسفانه شاهد هیچ تصویر جدیدی نیستیم و تصاویر این ویدیو ترکیبی از تصاویر تریلرهای منتشر شده قسمت چهارم فیلم Avengers و تصاویر فیلم Avengers: Infinity War است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مدت زمان فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) احتمالا ۳ ساعت و ۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۸۲ دقیقه خواهد بودکریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، جاش برولین، بری لارسون، پل راد، کارن گیلان، بردلی کوپر (صداپیشه)، دان چیدل، دانای گوریرا، گوئینت پالترو، جان فاورو، بندیکت وانگ، هیرویوکی سانادا و کاترین لانگفورد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Endgame حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Avengers: Endgame به کارگردانی برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده