نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ حدودی اکران دنباله فیلم Train to Busan مشخص شد

چندی پیش بود که ساخت دنباله فیلم Train to Busan آغاز شد و همچنین اطلاعاتی از فهرست بازیگران، نام و سال انتشار این فیلم منتشر شد و حال تاریخ حدودی اکران این فیلم نیز مشخص شده است.

سال گذشته بود که ساخت فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) رسماً تأیید و اعلام شد و تیر ماه امسال نیز در خبری اعلام شد که مراحل ساخت فیلم آغاز شده است و فهرست بازیگران قسمت دوم نیز منتشر شد. حال نیز سایت HallyuLife در خبری کوتاه از قسمت دوم فیلم «قطار بوسان»، به تاریخ حدودی اکران این فیلم اشاره داشته است که کمتر از یک سال خواهد بود. طبق این خبر قرار است قسمت دوم فیلم زامبی‌محور و متفاوت «قطار بوسان» در تابستان سال ۲۰۲۰ روی پردهٔ سینما برود که البته تاریخ دقیق اکران این فیلم هنور به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

یکی از اعضای شرکتی که پخش فیلم Train To Busan 2 را بر عهده دارد در این رابطه چنین گفت:

خود را برای حضور در بازار داغ تابستانی سال ۲۰۲۰ آماده می‌کنیم، اما هنوز تصمیمی در رابطه با اینکه در چه تاریخی فیلم در سراسر کشورهای دنیا پخش شود، نگرفته‌ایم.

کارگردانی فیلم خوش‌ساخت Train to Busan را یئون سنگ هو بر عهده داشت که وی را بیشتر با ساخت انیمیشن‌‌های موفقی چون The King of Pigs (پادشاه خوک‌ها)، Seoul Station (ایستگاه سئول) و The Fake (جعلی)، می‌شناسند. داستان فیلم Train to Busan در مورد تاجری معتاد به پرکاری است که دختربچه‌ای شیرین دارد و روزی تصمیم می‌گیرد به اجبار کمی به خودش استراحت دهد و دخترش را به دیدن مادرش در شهر بوسان ببرد. این دو سوار قطار می‌شوند و از قضا همان روز ویروسی در سراسر کشور کره‌جنوبی شیوع می‌یابد و هر کسی مبتلا به این ویروس شده، تبدیل به آدمی وحشی و گرسنه می‌شود. زمانی‌که یکی از این مبتلایان به ویروس سوار قطار بوسان می‌شود، دیگر فیلم جنبهٔ کمدی ابتدایی‌اش را کم کم از دست می‌دهد و جهنمی در قطار به وجود می‌آید؛ ازبین‌بردن و کشتن زامبی‌ها یک طرف و درگیری مداوم با دیگر افرادی که سوار قطار هستند و گاه از زامبی‌ها بدتر می‌شوند از طرفی دیگر، مشکلاتی هستند که این پدر و دختر باید از پس آن‌ها بربیایند.

Train to Busan

کنگ دونگ وان، لی جونگ هیون، کوئن هی هایو، لی رائه، کیم مین جائه و گو کیو هوان، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در دنباله فیلم Train to Busan حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین این فیلم قرار است Bando (باندو) نام داشته باشد و چندی پیش تصویری هنری از این فیلم منتشر شد که محیط و اتمسفر قسمت جدید را نشان می‌داد. مانند فیلم Train to Busan، یئون سنگ هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Bando را بر عهده دارد. فیلم‌برداری و تولید این فیلم نیز از روز ۲۴ ژوئن امسال (۳ تیر ماه) آغاز شده است. اتفاقات فیلم Bando حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها، گرفتار باقی مانده‌اند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Bando در دسترس نیست و تنها اعلام شده است بازیگران بیشتری به فهرست اعلام‌شده اضافه خواهند شد.

اتفاقات فیلم Bando حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها، گرفتار باقی مانده‌اند

فیلم Train to Busan در گیشهٔ کلی قارهٔ آسیا سروصدایی به راه انداخت و در کرهٔ جنوبی نیز تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ این کشور شد. در این فیلم بازیگرانی چون گونگ یو (بازیگر فیلم The Age of Shadows)، جانگ یو می (بازیگر فیلم Manhole)، ما دانگ سئوک (بازیگر فیلم Along With the Gods: The Last 49 Days)، چویی وو سیک (بازیگر فیلم Big Match و Okja)، آن سو هی (بازیگر فیلم Hellcats)، کیم اویی سانگ (بازیگر فیلم Assassination) و کیم سو آن (بازیگر فیلم The Battleship Island و Along With the Gods: Two Worlds)، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است پنج استودیوی معروف نیو لاین سینما (New Line Cinema)، یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، لاینزگیت فیلمز (Lionsgate Films) و اسکرین جمز (Screen Gems) سازندهٔ مجموعه فیلم‌های Resident Evil (رزیدنت اویل)، به‌دنبال ساخت نسخهٔ آمریکایی فیلم موفق Train to Busan بودند که سرانجام مشخص شد شرکت نیو لاین سینما و شرکت برادران وارنر (Warner Bros) در حال ساخت اقتباس غربی فیلم Train to Busan هستند و امیدواریم همچون اغلب مواقع، خاطرهٔ خوب فیلم اصلی را خراب نکنند. باتوجه‌به فروش خوب ۳۶۵ میلیون دلاری فیلم The Nun (راهبه) در گیشه، با وجود نقدهای بسیار ضعیفی که بر این فیلم نوشته شده است، از گری دابرمن، یکی از نویسندگان این فیلم، برای نگارش فیلمنامهٔ نسخهٔ آمریکایی فیلم Train to Busan، نام برده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد تهیه‌کنندگی فیلم جدید را جیمز وان، کارگردان مجموعه فیلم‌های The Conjuring (احضار) و فیلم Aquaman (آکوامن)، بر عهده خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده