نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی Conan Chop Chop مشخص شد

پس از معرفی بازی Conan Chop Chop در نمایشگاه E3 2019 و تاخیر‌هایی در عرضه آن، بالاخره تیم سازنده با انتشار تریلری تاریخ دقیق انتشار یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مستقل را اعلام کرد.

به‌جرات می‌توان گفت که در اکثر مواقع لذتی که پس از تجربه یک بازی مستقل خوب به گیمر انتقال می‌شود قابل مقایسه با یک اثر پرزرق‌وبرق و تکراری نیست. به‌دلیل اینکه استودیوهای بزرگ بازی‌سازی اجازه ریسک کردن را به بازی‌سازان نمی‌دهند، آنها نیز مجبور هستند از یک فرمول تکراری استفاده کنند و ما عمدتا شاهد خلاقیت‌های جدیدی در این نوع آثار نیستیم. خوشبختانه اما بازی‌های مستقل در نقطه مخالف قرار دارند؛ تیم سازنده کاملا اختیار این را دارد اثری که طبق سلیقه شخصی خود است را طراحی و تولید کند. با عرضه بازی‌های مستقل و همچنین به‌محبوبیت رسیدن آنها، روزبه‌روز تعداد این بازی‌ها نیز بیشتر می‌شود و شاهد معرفی آنها در مراسم‌های بزرگ سالانه هستیم.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که در نمایشگاه E3 2019 استودیوی Mighty Kingdom به‌همراه فانکام بازی مستقل Conan Chop Chop را به‌صورت رسمی معرفی کردند. اثری با حال‌وهوای سبک اکشن ماجراجویی که به‌واسطه طراحی شخصیت‌ها و محیط‌های جذاب و بامزه خود، توانست نظرات مثبت زیادی را به‌خود جلب کند. تیم سازنده در ابتدا تاریخ ۱۲ شهریور ماه (سه سپتامبر) را برای عرضه بازی خود انتخاب کرده بود، اما به‌منظور اضافه کردن حالت آنلاین چند نفره به آن، انتشار Conan Chop Chop نیز تاخیر خورد.

حال در جدیدتیرن اخبار بازی، تیم سازنده با انتشار تریلری، تاریخ جدید و رسمی عرضه بازی Conan Chop Chop را اعلام کرد. براین اساس علاقه‌مندان برای تجربه بازی باید تا تاریخ ۶ اسفند (۲۵ فوریه) منتظر بمانند. در ادامه شما را به تماشای تریلر تازه منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنم تا بیش از پیش با مکانیزم و محیط آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلیپ میس از استودیوی مایتی کینگدام درمورد تاخیر در عرضه بازی Conan Chop Chop تاکید کرد که:

در این مدت در عین حالیکه که کار بسیار سختی داشتیم، اما بازهم لذت‌بخش بود. بهترین لحظات عمرم در شهر لس آنجلس و کلن آلمان سپری شد؛ جایی که مستقیم مشاهده کردم که تا چه حد مردم از تجربه بازی Conan Chop Chop لذت برده‌اند. حال باتوجه به اینکه کیفیت بازی نسبت به آن زمان بهتر شده است، همگی ما کاملا به آینده و روز عرضه بازی امیدوار هستیم. زمانیکه در نمایشگاه E3 در حال گفتگو با اعضای تیم بودم، به این نتیجه رسیدم که چقدر همگی جذاب و باتعصب هستند. من به‌شخصه برای روز عرضه بازی هیجان و امید زیادی دارم.

بازی Conan Chop Chop برای انشتار روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی برنامه‌ریزی شده است. با تماشای تریلر بازی، به‌نظر شما Conan Chop Chop می‌تواند همانند انتظارهای تیم سازنده، موفق ظاهر شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید..


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده