// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷

بازی To the Moon 3: Impostor Factory با تریلری معرفی شد

فری برد گیمز با انتشار تریلری، نسخه‌ی جدید سری بازی To the Moon را معرفی کرد. این بازی با نام Impostor Factory سومین نسخه‌ی این مجموعه است.

بازی To the Moon اثر فری برد گیمز، یک بازی مستقل عالی‌ بود که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. داستان بازی به این صورت است که دو دانشمند در حال سیر و سفر در خاطرات مردی در حال مرگ هستند و داستان بازی حول این موضوع پیش می‌رود. تیم سازنده‌ی بازی با انتشار دنباله‌ای برای این بازی یعنی در جست و جوی بهشت (Finding Paradise) در سال ۲۰۱۷ کار خود را ادامه دادند. حال قسمت بعدی این داستان نیز با انتشار تریلری معرفی شده است. بازی Impostor Factory سومین نسخه‌ی این مجموعه است و در سال میلادی بعدی منتشر خواهد شد. تریلر این بازی در زیر قابل مشاهده است:

دانلود تریلر از آپارات

تریلر To the Moon 3: Impostor Factory اطلاعات چندانی، جز سکانس طولانی رقص آن که محتوای خاصی ندارد، در بر ندارد. با این وجود چند صحنه در انتهای تریلر جذاب به نظر می‌رسند؛ به خصوص صحنه‌ای که یک گربه مرده به همراه تیغ را به تصویر می‌کشد، توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. از آنجایی که تمرکز اصلی این گونه بازی‌ها روی نحوه داستان‌پردازی و ارائه خط داستانی پیچیده است، منطقی و بهتر است که Freebird Games اطلاعات چندانی در رابطه با تریلر منتشر نکند.

To the Moon می‌تواند یکی از بهترین بازی‌ها در زمینه داستانی تلقی شود که احساساتتان را برمی‌انگیزد. باید منتظر ماند و دید که نسخه‌ی جدید بازی چگونه از آب در خواهد آمد. To the Moon 3: Impostor Factory حداقل تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نمی‌شود. هرچند بازی اصلی برای نینتندو سوییچ در زمستان منتشر خواهد شد. آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در رابطه با این نوع بازی‌های داستانی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده