نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

آندره اووردال کارگردان فیلم The Last Voyage of the Demeter خواهد بود

آندره اووردال، کارگردان فیلم موفق Scary Stories to Tell in the Dark، در حال مذاکره برای ساخت اقتباسی جدید از داستان شخصیت دراکولا است.

طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR)، آندره اووردال، کارگردان فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark (داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی)، در حال مذاکره با مسئولان شرکت فیلمسازی امبلین پارتنرز (Amblin Partners) برای ساخت اقتباسی جدید از داستان کنت دراکولا و با عنوان The Last Voyage of the Demeter (آخرین سفر دِمِتر) است. مراحل ساخت این فیلم هیجانی و ترسناک از مدت‌ها پیش آغاز شده بود و حال در گزارشی جدید از آندره اووردال برای کارگردانی آن نام برده شده است.

The Last Voyage of the Demeter

داستان فیلم The Last Voyage of the Demeter برگرفته از یکی از قسمت‌های اصلی رمان کلاسیک «دراکولا» برام استوکر است که در آن ماجرای کشتی دِمِتر روایت می‌شود؛ کشتی معروف رمان که تابوت دراکولا را از سرزمین ترانسیلوانی به شهر لندن حمل می‌کرد، اما وقتی این کشتی به لندن می‌رسد و گوشه می‌گیرد، هیچ‌کسی در آن نیست. فیلمنامه ابتدایی این فیلم را براگی اف شات (نویسنده فیلمنامه فیلم Season of the Witch) نوشته بود که در آن داستان سرنشینانی کشتی دِمِتر روایت می‌شود که یک به یک توسط سرنشینی مرموز، قتل عام می‌شوند.

داستان فیلم The Last Voyage of the Demeter برگرفته از یکی از قسمت‌های اصلی رمان کلاسیک «دراکولا» برام استوکر است که در آن داستان کشتی دِمِتر روایت می‌شود

بردلی فیشر، مایک مداوی و آرنولد مسر، تهیه‌کنندگی فیلم The Last Voyage of the Demeter را بر عهده دارند. مراحل ساخت این پروژه اولین مرتبه در سال ۲۰۰۲ کلید خورد، اما برکناری کارگردانان انتخابی سبب طولانی شدن و درواقع به کما رفتن کار شد. نیل مارشال و دیوید اسلید از اشخاصی بودند که نام آنان برای کارگردانی این فیلم برده شد، اما درنهایت هیچ‌کدام ساخت فیلم را بر عهده نگرفتند.

معروف‌ترین فیلم ساخته‌شده از رمان «دراکولا»، شاهکار سینمایی Bram Stoker's Dracula (دراکولای برام استوکر) به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا بوده است که در این فیلم بازیگران مطرحی چون گری اولدمن در نقش شخصیت کنت دراکولا، آنتونی هاپکینز در نقش شخصیت پروفسور آبراهام ون هلسینگ، ویونا رایدر در نقش شخصیت مینا هارکر و کیانو ریوز در نقش شخصیت جاناتان هارکر حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند؛ این فیلم در سال ۱۹۹۲ روی پردهٔ سینما اکران شد و با بودجهٔ ساخت ۴۰ میلیون دلاری، فروش ۲۱۶ میلیون دلاری در گیشه داشت.

آندره اووردال، کارگردان فیلم The Long Walk (پیاده‌روی طولانی)، نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده فیلم Mortal (فانی)، کارگردان فیلم The Autopsy of Jane Doe (کالبد شکافی جین دو) و کارگردان و نویسنده فیلم Trollhunter (شکارچی ترول) بوده است. آخرین ساختهٔ این کارگردان فیلم Scary Stories to Tell in the Dark بود که زویی کولتی در نقش استلا نیکولز، مایکل گارزا در نقش رامون مورالز، گابریل راش در نقش اوت «آگی» هیلدربرانت، آستین آبرامز در نقش تامی میلنر، آستین زاجور در نقش چاک استینبرگ، دین نوریس در نقش قائم مقام روی نیکولز، گیل بیلوز در نقش رئیس پلیس ترنر، لورین توسینت در نقش لو لو، ماری وارد در نقش خانم هیلدربرانت و کتلین پولارد در نقش سارا بیلوز در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. مجموعه داستان Scary Stories to Tell in the Dark را الوین شوارتز به رشتهٔ تحریر در آورد و در سال ۱۹۸۴ منتشر کرد و این مجموعه داستان تا به امروز فروشی ۷ میلیون نسخه‌ای داشته است. فیلم Scary Stories to Tell in the Dark با تحسین منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۲۸ میلیون دلاری، فروش خوب ۹۳ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده