// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Rangers of Oblivion؛ نبرد با دراگون ها

بازی موبایل Rangers of Oblivion یک بازی نقش آفرینی با المان‌های MMO است که سعی دارد از طریق دنیای غنی‌اش، مخاطبان بازی‌های موبایل را سرگرم نگه دارد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی رفته‌ایم که سعی دارد به‌واسطه‌ی المان‌های MMO، کاربران بازی‌های موبایل را به‌سمت خود بکشاند. بازی اندروید و آیفون Rangers of Oblivion، ساخته استودیو GTarcade، یک بازی نقش‌آفرینی است که جهانی غنی و حالت‌های مختلفی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. داستان بازی موبایل Rangers of Oblivion روایت‌گر سرزمینی است که توسط انسان‌ها مورد حفاظت قرار دارد و حال هیولاهای مختلف به محیط‌های این سرزمین حمله کرده‌اند. بازیکنان در نقش یک شکارچی هیولا ظاهر می‌شوند تا هیولاها را از سرزمین Malheim بیرون کنند. در واقع در بازی‌های MMO پلتفرم موبایل، داستان به‌نحوی روایت می‌شود که بازیکنان با جهان بازی و ساختار گیم‌پلی آشنا شوند و یک پیش زمینه به‌حساب می‌آید.

بازی موبایل Rangers of Oblivion

بازی دارای سیستم خودکار انتخاب مراحل است و شما می‌توانید از سه مهارت مختلف در طول مبارزات خود استفاده کنید

با ورود به بازی اندروید و آيفون Rangers of Oblivion سیستم بازی در قالب چند ماموریت بازیکنان را راهنمایی می‌کند. البته در ابتدا باید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید. در بخش شخصی‌سازی می‌توانید جنسیت کاراکتر و مدل موی خود را انتخاب کنید. شاید در ظاهر گزینه‌های کمی برای انجام شخصی‌سازی در نظر گرفته شده باشند، اما با وجود تعداد کم برای یک بازی موبایل قابل قبول هستند. جهان بازی به‌شکلی طراحی شده است که بازیکنان می‌توانند به‌صورت آزادانه در جهان آن به‌ گشت‌وگذار بپردازند، ماموریت‌های فرعی و اصلی مختلفی را قبول کنند و هیولاها را یکی پس از دیگری سلاخی کنند. همچنین می‌توانید تمامی این کارها از طریق دوستان‌تان هم انجام بدهید. قطعا انجام بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO در کنار دوستان لذت خاص خودش را دارد. یکی از مواردی که بازی موبایل Rangers of Oblivion را از سایر ساخته‌های این سبک متمایز می‌کند، گونه‌های مختلف سلاح‌های بازی است. بازیکنان می‌توانند سلاح‌های خود را از میان Greatsword ،Longbow ،Lance و موارد دیگری انتخاب کنند و به‌سراغ سلاخی هیولاها بروند. با کشتن هیولاهای بازی می‌توانید آیتم‌هایی را جهت ساخت و ساز و ارتقای سلاح‌تان کسب کنید. همچنین هرقدر که بیشتر در بازی پیش می‌روید، لباس‌های جنگی قوی‌تری را هم دریافت خواهید کرد. اهمیت به بخش ارتقای کاراکتر از طریق سلاح و لباس موردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. زمانی که تنهایی در سرزمین Malheim به گشت‌وگذار می‌پردازید یا ماموریت‌های رده بالا را قبول می‌کنید، هیولاها چالشی‌تر می‌شوند و اگر قدرت لازم را نداشته باشید، در انجام‌شان ناکام خواهید ماند.

بازی موبایل Rangers of Oblivion

حالت‌های بازی مورد دیگری است که بازی اندروید و آیفون Rangers of Oblivion را غنی جلوه داده است. جدا از حالت اصلی بازی، بازیکنان می‌توانند از طریق حالت Speed Hunt، مهارت خود در شکار کردن را به‌چالش بکشند. همچنین در The Lost Isle می‌توانید به‌دنبال گنجینه‌های باستانی و گمشده بگردید و آیتم‌های بسیار ارزشمندی را کسب کنید. البته تمامی این موارد همانطور که گفته شد نیازمند این است که در سطح مطلوبی قرار داشته باشید. گرافیک بازی موبایل Rangers of Oblivion هم در جایگاه مطلوبی قرار دارد. جدا از تمامی موارد ذکر شده، بازی فضای نسبتا زیادی را روی گوشی موبایل یا تبلت مخاطبان اشغال می‌کند و از طرفی پرداخت‌های درون برنامه‌ای سبب شده است تا آیتم‌های ارزشمند و زیبای بازی جزو آیتم‌هایی باشند که بازیکنان باید آن‌ها را خریداری کنند. با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Rangers of Oblivion یک تجربه‌ی خوب و لذت بخش در میان بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO است که می‌تواند کاربران را برای چند ماه سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rangers of Oblivion 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده