// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

ویدیوی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شد

در جریان رویداد توکیو گیم شو، سازندگان بازی Days Gone تریلر جدیدی از بازی منتشر کردند که مبارزات و گان‌پلی بازی را با جزئیات بیشتری به تصویر می‌کشد.

رویداد TGS 2018، امسال با حضور بازی‌های بزرگ و البته انحصاری‌های موردانتظار پلی استیشن توجه رسانه‌های زیادی را به سوی خود جلب کرده است و در جدیدترین اخبار منتشر شده از توکیو، تریلری ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شده است که بخش‌های مختلفی از بازی را به نمایش می‌گذارد. بازی جهان‌باز و اکشن استودیو بند با استفاده از موتور آنریل انجین 4 گرافیک زیبایی را نیز به تصویر می‌کشد که فضای آخرالزمانی بازی و آب و هوای بارانی‌اش را جذاب‌تر می‌کند.

در جریان این تریلر، سازندگان نشان می‌دهند که چگونه باید در برابر زامبی‌ های بازی که فریکر نام دارند ایستادگی کنید و آن‌ها را یکی یکی از میان بردارید. همچنین نحوه به‌دست آوردن آیتم‌های مختلف و استفاده از اشیای گوناگونی که در محیط بازی قرار گرفته‌اند نیز نمایش داده می‌شود. روبرو شدن با تعداد زیادی از فریکرها نیز از جمله بخش‌های چالش برانگیز بازی است که جان سالم به در بردن از آن به این راحتی‌ها ممکن نخواهد بود.

دانلود از آپارات

گان‌پلی بازی و استفاده از سلاح‌های مختلف نیز، گوشه‌ای دیگر از این تریلر ۱۵ دقیقه‌ای هستند که ما را بیشتر با حال و هوای اکشن‌های بازی آشنا می‌کنند. نکته جالب دیگر در مورد حفظ نرخ فریم بالای دیزگان حتی در صحنه‌های شلوغ است که نشان می‌دهد احتمالا نسخه نهایی بازی هم از لحاظ گرافیکی با مشکل خاصی روبرو نخواهد شد. یکی از ویژگی کلیدی بازی که در تریلر نیز تاحدودی مشخص نشان داده می‌شود، این است که کاراکتر شما دائما باید در حال حرکت بین محل‌های مختلف باشد و ماندن در یک مکان چندان ایده مطمئن و امنی به نظر نمی‌رسد.

بازی Days Gone در تاریخ ۳ اسفند به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. 


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده