// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Man or Vampire: نبردی برای نجات بهشت

بازی موبایل Man or Vampire نبرد خون‌آشام‌هایی را به تصویر می‌کشد که در تلاش برای کمک به پادشاه‌شان برای نجات بهشت هستند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Man or Vampire ساخته جذابی از استودیو HIDEA است که یک سیستم مبارزاتی جالب و نفس‌گیر را ارائه می‌کند. شما به صورت نوبتی با دیگر هیولاها و باس‌ها نبرد می‌کنید و شخصیت خود را به صورت استراتژیک به جلو پیش می‌برید. این سیستم واقعا جذاب است و از بازی اندروید Man or Vampire یک اثر فراموش نشدنی و سرگرم‌کننده می‌سازد.

بازی Man or Vampire جهانی به وسعت یک بهشت را به بازیکنان ارائه می‌کند. این بهشت ارواح خبیثی دارد که همگی دور هم جمع شده‌اند و در تدارک یک حمله بزرگ علیه این بهشت و پادشاهی آن هستند. خون‌آشامان تنها راه چاره برای نجات این بهشت محسوب می‌شوند و سعی می‌کنند که به پادشاه خود برای پیروزی در این نبرد بزرگ، کمک کنند. این خون‌آشام‌ها جلودار لشکر بزرگ پادشاهی هستند و قرار است آن‌ها را برای رسیدن به پیروزی رهبری کنند. هر کدام از خون‌آشام‌ها مهارت‌های منحصربه‌فردی دارند و سیستم مبارزات نوبتی را ارائه می‌کنند که نیاز به سرعت عمل بالایی دارد. تنها کسی که می‌تواند این بهشت را نجات دهد، پادشاه است. پادشاه برای این منظور، از خون‌آشام‌ها استفاده می‌کند تا با قدرت آن‌ها بتواند بهشتش را آزاد کند.

بازی دارای جنبه‌های مختلفی است و به تناسب موقعیت‌هایی که بازیکن در آن قرار می‌گیرد، متغیر است. این موقعیت‌ها توسط خود بازیکنان تنظیم می‌شود و ممکن است تغییرات لحظه‌ای داشته باشد. یکی از عوامل اصلی موفقیت در بازی، توجه به همراهانی است که برای نبرد در کنار شما حضور دارند. این همراهان دارای مهارت‌های خاصی هستند و هر کدام، سیستم خاصی از مبارزات را ارائه می‌کنند. کنترل این همراهان به دستان شما است و ممکن است تعدادشان از یکی بیش‌تر باشد.

Man or Vampire

همراهان شما در بازی Man or Vampire نقش بزرگی برای پیروزی در نبردهای‌تان دارند. آن‌ها هر کدام مهارت خاصی دارند که حتی می‌توانید آن‌ها را با شخصیت اصلی خودتان یاد بگیرید. بار اصلی نبردها را همین همراهان به دوش می‌کشند و در صورت ضعیف ظاهر شدن آنان، شانس کمی برای پیروزی خواهید داشت. بازی چندین سیاه‌چال دارد که هر کدام باس فایت مخصوص به خودشان را دارند. این باس‌ها بسیار قدرتمند هستند و جثه بزرگی دارند. سیستم نوبتی بازی شامل چندین خانه می‌شود که خانه‌های حمله و احیای دوباره جان در واقع ابتدایی‌ترین المان‌های آن هستند؛ بنابراین باید به سرعت بهترین خانه‌ها را انتخاب کنید و وقتی نوبت شما است، ضربات مهلک خود را وارد کنید. هر کدام از خانه‌ها با توجه به موقعیتی که دارند و ابزاری که شما استفاده می‌کنید، خاصیت منحصربه‌فردی دارند. این خواص باعث می‌شود که تاثیر ضربات تغییر کند. در ابتدا که نبردها جنبه آموزشی دارند، این خانه‌ها فرق چندانی باهم ندارند؛ اما با پیش‌روی بیش‌تر، خواهید دید که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، باید بتوانید برای هر حرکت خود طرح و استراتژی مناسبی داشته باشید.

همراهان شما نقش بزرگی در مبارزات و پیروزی شخصیت اصلی بازی دارند

گرافیک این بازی نقش آفرینی اندروید واقعا چشم‌نواز است و جزئیات گرافیکی، به طور واضح در بازی نمایان است. طراحی شخصیت‌ها منحصربه‌فرد است و هر کدام سلاح و ابزار خاص خودشان را دارند و علاوه بر جنبه گرافیکی، در مبارزات نیز از جلوه‌های ویژه خاصی بهره می‌برند. سیاه‌چال‌های بازی به صورت تصادفی پدیدار می‌شوند و باید تلاش کنید که در آن‌ها گرفتار نشوید. اکتشاف چندباره نقشه بازی، عامل مهمی در فرار از این سیاهچال‌ها است. بازی یک ریتم داستانی جذاب هم دارد که با گفتگوی بین شخصیت‌ها روایت می‌شود. همراهان‌تان شما را در ماجرایی یاری می‌کنند و امکان حمله همه جانبه علیه هیولاها را فراهم می‌سازند. این شخصیت‌ها، کلاس‌های مبارزه‌ای جالبی دارند و هر کدام می‌توانند برای باس خاصی، خطرناک باشند. در این میان، مهارت این همراهان را افزایش و سبک‌های جدید مبارزه‌ای را به آن‌ها یاد می‌دهید؛ کاری که از بار خسته‌کنندگی بازی می‌کاهد. این همراهان تنها برای مبارزه نیستند و نقش خودشان را در تحقیق و بررسی نیز نشان می‌دهند.

Man or Vampire

گرافیک بازی Man or Vampire واقعا چشم نواز است و طراحی کاراکترها نیز یکی از بهترین نمونه‌های این پلتفرم است

شخصیت اصلی بازی اندروید Man or Vampire تماما در اختیار شما قرار دارد و از همه نظر به آن احاطه دارید. او در شمایل یک انسان و خون‌آشام در می‌آید و وظایف خودش را انجام می‌دهد. تکامل او بسیار بهتر از همراهان شما است و می‌تواند بسیار قدرتمندتر شود؛ چرا که همراهان تنها در برهه زمانی خاصی حاضر هستند و مدام در حال تغییر قرار می‌گیرند. کنترل این شخصیت‌ها، روش‌های متنوعی دارد و از این نظر، سبک مبارزات نیز عوض می‌شود. رفته رفته با کارکرد کاشی‌ها بهتر آشنا می‌شوید و سرعت عمل‌تان نیز بالا می‌رود. گاهی اوقات اصلا لازم نیست ضربه‌ای بزنید و تنها باید با شناخت حریف خود، جاخالی دادن را بلد باشید. این مورد اهمیت زیادی هنگام نبرد با باس‌های قدرتمند دارد.

بازی موبایل Man or Vampire در ارائه یک تجربه لذت‌بخش و فراموش نشدنی موفق ظاهر می‌شود و المان‌های سرگرم‌کننده‌ای در دنیای فانتزی خودش دارد. سیستم مبارزاتی جذاب و استفاده از چند شخصیت متنوع برای بخش اکشن بازی، نکاتی هستند که در صدر بهترین ویژگی‌های بازی قرار می‌گیرند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Man or Vampire


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده