نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

نویسندگان انیمیشن Coyote vs. Acme مشخص شدند

شرکت برادران وارنر نویسندگانی را برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Coyote vs. Acme استخدام کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسندگان انیمیشن Coyote vs. Acme مشخص و معرفی شده‌اند. وب‌سایت ددلاین با خبر شده است که انیمیشنی سینمایی براساس شخصیت وایل ای. کایوت از مجموعه انیمیشن Wile E. Coyote and Road Runner (وایل ای. کایوت و رودرانر) در دست ساخت است و به همین منظور شرکت برادران وارنر، جان و جاش سیلبرمن، تهیه کنندگان و نویسندگان سریال Living Biblically را برای نوشتن فیلمنامه این انیمیشن که Coyote vs. Acme نام دارد استخدام کرده است. کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، نیز به‌عنوان تهیه کننده در انیمیشن Coyote vs. Acme حضور خواهد داشت.

انیمیشن Wile E. Coyote and Road Runner و شخصیت‌های آن بخشی از مجموعه انیمیشن Looney Tunes (لونی تونز) هستند که برای اولین بار در ۱۹۴۹ معرفی شدند. با این حال، جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که شخصیت رودرانر قرار نیست در این انیمیشن حضور داشته باشد یا ممکن است تنها شاهد حضور کوتاه این شخصیت باشیم. همچنین برخی معتقد هستند که ممکن است انیمیشن Coyote vs. Acme ترکیبی از یک انیمیشن سینمایی با یک فیلم لایو اکشن باشد که این موضوع هنوز تایید یا تکذیب نشده است. وایل ای. کایوت دارای شخصیتی متکبر و غالبا شکست خورده است که امکانات بی حد و حصری را برای متوقف کردن رودرانر در اختیار دارد.

در طی ۲۲ سال گذشته دو فیلم سینمایی پر فروش براساس مجموعه انیمیشن Looney Tunes تولید و منتشر شده‌اند. فیلم Space Jam (هرج و مرج فضایی) در سال ۱۹۹۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Looney Tunes: Back in Action نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و این فیلم توانست حدود ۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پیش از این جان و جاش سیلبرمن که با نام برادران سیلبرمن نیز شناخته می‌شوند، بخشی از تیم نویسندگان سریال It's Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است)، سریال Deadbeat (ددبیت) و سریال Bordertown، نیز بوده‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده