// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts معرفی شد

استودیو سی‌‌‌آی گیمز، بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts را معرفی کرد که ماموریت‌هایی ویژه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

مجموعه Sniper: Ghost Warrior، یکی از مجموعه‌های تیراندازی اول شخص است که بازیکنان در جریان آن باید ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند و می‌توانید ماموریت‌های خود را به صورت مخفیانه انجام دهید یا از طریق اسلحه تک تیراندازی که دارید، دشمنان را یکی پس از دیگری از پای درآورید؛ اما این مجموعه به دلیل مشکلات فنی و گیم‌پلی خود نتوانسته است آن طور که باید و شاید مخاطبان را راضی نگه دارد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی‌آی گیمز (CI Games)، سازنده و ناشر مجموعه Sniper: Ghost Warrior، در جریان یک خبر نسخه جدید این مجموعه را معرفی کرد. بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts گیم‌پلی این مجموعه را در مسیر جدیدی قرار خواهد داد و در جریان آن شاهد مراحلی هستیم که بر پایه قرار دادها به وجود می‌آیند. در جریان ماموریت‌های بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts، در هر ماموریت یک یا چند هدف اصلی به شما داده می‌شود و در این میان یک سری ماموریت فرعی نیز قرار داده شده است که با انجام‌شان پاداش بیشتری کسب می‌کنید.

همچنین ماموریت‌ها یا همان قراردادهایی که در دسترس قرار می‌گیرند، به صورت مجدد قابل بازی هستند و این بار پاداشی که دریافت می‌کنید، متفاوت است. از این رو کاربران انگیزه‌‌ی دوباره برای تکرار مجدد مراحل به دست می‌آورند تا از استراتژی‌های مختلفی استفاده کنند و پاداش متفاوتی کسب کنند. مارک تیمینسکی، مدیرعامل استودیو سی‌آی گیمز در این باره می‌گوید:

ما برای بازی Sniper Ghost Warrior 3 ایده و قدم‌های جاه‌طلبانه‌ای برداشتیم و حال از اشتباه‌های خود درس گرفته‌ایم. بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts بر پایه گیم‌پلی‌ای تکامل یافته با مکانیسم‌های درون بازی و ماموریت‌هایی با پایان باز طراحی شده است، اما یک بازی جهان‌باز نخواهد بود. در Sniper: Ghost Warrior Contracts شاهد گیم‌پلی تاکتیکی‌تر و متراکم‌تر نسبت به نسخه‌های پیشین هستیم و این بار، قابلیت تجربه مجدد مراحل به بخش تک‌نفره اضافه شده است و بخش چندنفره نیز به نحوی است که از تجربه‌ی مجدد آن لذت می‌برید.

 Sniper: Ghost Warrior Contracts از موتور گرافیکی بهینه‌ شده این مجموعه استفاده کرده تا زمان بارگذاری بازی به حداقل برسد و شاهد نرخ فریم ثابتی باشیم. بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده