نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

دنباله فیلم Mile 22 در دست ساخت است

شرکت STX فیلمز با استخدام یک نویسنده از ساخت دنباله فیلم Mile 22 (مایل ۲۲) خبر داده است.

حدود یک ماه دیگر فیلم Mile 22 به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت STX فیلمز ساخت دنباله این فیلم اکشن و دلهره آور را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اومیر علیم، نویسنده فیلم Extraction (استخراج)، کار نوشتن دنباله فیلم Mile 22 را بر عهده گرفته و نوشتن آن را نیز آغاز کرده است. او همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Kate (کیت) را که تا پیش از این در بلک لیست (مکانی که فیلمنامه‌های بدون استودیو و ناشر برای جلوگیری از سرقت ادبی ثبت می‌شوند) بوده و به‌تازگی توسط شبکه نت فلیکس در حال ساخت است و مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند، نیز بر عهده داشته است.

کارگردانی فیلم Mile 22 بر عهده پیتر برگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Lone Survivor (تنها بازمانده)، فیلم Deepwater Horizon‌ (دیپ‌واتر هورایزن) و فیلم Patriots Day (روز میهن‌پرستان)، بوده است. مارک والبرگ، جان مالکوویچ، لورن کوهن، ایکو اویس، روندا رزی، نیکولای نیکولایف، کارلو آلبان، تری کینی، پورنا جاگاناتان و سی‌ال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mile 22 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لیا کارپنتر و گراهام رولاند نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. گفته می‌شود پیتر برگ برای کارگردانی و مارک والبرگ برای نقش آفرینی دوباره در دنباله فیلم Mile 22 باز خواهند گشت.

فیلم Mile 22 داستان جیمز سیلوا با بازی والبرگ را که یک مامور سطح بالای CIA است، روایت می‌کند که رهبری یک گروه مخفی و تاکتیکی را بر عهده دارد. سیلوا باید یک محموله دارایی باارزش را کشف کند و پس از بازیابی اطلاعات، آن را به یک مکان دیگر انتقال دهد. این محموله دارایی شامل اطلاعاتی بسیار مهم، حیاتی و خطرناک است و تنها فاصله آن‌ها تا دشمن برای استخراج این اطلاعات، ۲۲ مایل است. ساخت دنباله فیلم Mile 22 بخشی از برنامه‌های شرکت STX فیلمز برای توسعه مجموعه‌های خود در روی پلتفرم‌های مختلف از جمله سینما، تلویزیون و واقعیت مجازی است. اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ اکران و خلاصه داستان دنباله فیلم Mile 22 اعلام نشده است.

فیلم Mile 22 در تاریخ ۱۷ آگوست امسال (۲۶ مرداد) به روی‌ پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده