// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Divinity: Original Sin II به سرویس Xbox Game Preview اضافه خواهد شد

با توجه به اطلاعات فاش شده از سایت Xbox Wire و تاییدیه استودیو لرین، بازی Divinity: Original Sin II به‌زودی به سرویس Xbox Game Preview اضافه خواهد شد.

بازی Divinity: Original Sin II را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی دانست که این چند وقت اخیر عرضه شده است و کاربران کنسول‌های خانگی می‌توانند در ماه آگوست این بازی زیبا را تجربه کنند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد با توجه به یک اشتباه از سوی مایکروسافت و سایت Xbox Wire، اطلاعاتی از نسخه ایکس باکس وان بازی فاش شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت در سایت Xbox Wire بازی Divinity: Original Sin 2 را در لیست بازی‌هایی قرار داد که این هفته برای سرویس Xbox Game Preview منتشر می‌شود. در ادامه این خبر سریعا از سایت Xbox Wire پاک شد اما سایت ویندوز سنترال از طریق حساب کاربری توییتر استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده بازی Divinity: Original Sin 2، متوجه شد این خبر صحت داشته است.

به‌عبارتی Divinity: Original Sin 2 روز چهارشنبه اردیبهشت ماه (۱۶ می) از طریق سرویس Xbox Game Preview در دسترس کاربران Xbox One قرار خواهد گرفت. همچنین به‌نظر می‌رسد امروز یک ویدیو از نسخه کنسولی بازی به‌همراه اطلاعاتی از قیمت بازی نیز منتشر خواهد شد تا علاقه‌مندان بتوانند زودتر از روز موعود، بازی مورد علاقه خود را تجربه کنند. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Divinity: Original Sin II چیست؟ آیا از تجربه این بازی لذت برده‌اید؟

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع دقیقی از نحوه کارکرد سیستم پیش نمایش بازی‌های ایکس باکس ندارند، باید بگویم که این سرویس در E3 2015 معرفی شد و در جریان آن بازی‌های انحصاری و چند پلتفرمه که از این سرویس پشتیبانی کنند، به صورت دسترسی زودهنگام روی ایکس باکس وان قابل خریداری خواهند بود. به‌عبارتی بازی‌ها زمانی که به مرحله مد نظر در توسعه خود برسند، برای تجربه در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه و بازخوردهای کاربران و مشکلاتی که مشاهده می‌کنند، بازی‌های خود را کامل می‌کنند.

بازی Divinity: Original Sin 2 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند و زومجی در توضیحات نقد خود نوشت:

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که کم‌تر استودیویی سراغ ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک می‌رود. با این حال، استودیو لارین با خلق بازی Divinity: Original Sin II ثابت کرده که این بازی‌ها هنوز هم می‌توانند به تجربه فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند و قادر هستند ساعت‌های طولانی مخاطب را سرگرم کنند. وجود یک سری مشکلات ریز به هیچ‌وجه نمی‌تواند به تجربه بازی Divinity: Original Sin II آسیبی وارد کند و این بازی در طول گیم‌پلی حداقل ۶۰ ساعته‌اش، یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده