نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

اولین تصویر فیلم Fonzo با بازی تام هاردی منتشر شد

اولین تصویر تام هاردی در فیلم Fonzo (فونزو) که او در آن، نقش آل کاپون را بر عهده دارد، منتشر شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر فیلم Fonzo با بازی تام هاردی، منتشر شده است. تام هاردی، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم)، فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی بر می‌خیزد)، فیلم Dunkirk (دانکرک) و فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، اولین تصویر خود در لباس شخصیت آل کاپون در فیلم Fonzo را که فیلم زندگینامه این گانگستر مشهور شهر شیکاگو است، منتشر کرد. در این تصویر جاش ترانک، کارگردان فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و فیلم Chronicle (تاریخچه) که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد، نیز حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

First Look at Tom Hardy in Fonzo

طبق خلاصه داستان فیلم Fonzo، آل کاپون، گانگستر مشهور شیکاگویی، دچار جنون و بیماری روانی شده و خاطرات ترسناک و وحشیانه‌ای که در گذشته مرتکب آن شده است، در حال رسوخ کردن در زندگی روزمره او است. این فیلم قرار است آل کاپون را پس از ۱۰ سال حضور در زندان و در سن ۴۷ سالگی و یک سال پیش از مرگش نشان دهد. آل کاپون در سال ۱۹۴۷ و در سن ۴۸ سالگی دار فانی را وداع گفت. علاوه بر هاردی، لیندا کاردلیانی در نقش ماءِ کاپون (همسر آل کاپون)، مت دیلون در نقش جانی توریو (دوست بسیار نزدیک آل کاپون)، کایل مک‌لاکلن در نقش دکتر کارلاک، کاترین ناردوچی در نقش رزی، جک لودن در نقش کرافورد و جینو کافارلی در نقش جینو، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Fonzo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلمبرداری و تولید فیلم Fonzo قرار است از روز دوشنبه، ۲ آوریل امسال (۱۳ فروردین) در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا آغاز شود. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در طول سال ۲۰۱۸ اکران شود؛ با این حال، هنوز تاریخ اکران رسمی برای فیلم Fonzo اعلام نشده است. استودیو BRON و Creative Wealth Media وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده