نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

سریال Midnight Texas برای فصل دوم تمدید شد

براساس اخبار جدید، شبکه NBC یکی از جدیدترین مجموعه‌های خود یعنی سریال نیمه شب، تگزاس (Midnight, Texas) را برای فصل دوم تمدید کرده است.

بعد از ماه‌ها سکوت و بی‌خبری از سریال Midnight, Texas (نیمه شب تگزاس) که یک مجموعه تلویزیونی ماوراء طبیعی است، بالاخره در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه NBC این مجموعه تلویزیونی نسبتا محبوب تازه‌کار را برای فصل دوم تمدید کرد. داستان سریال نیمه شب، تگزاس براساس یک رمان سه جلدی به نام True Blood (خون حقیقی) است که به قلم شارلین هریس نوشته شده است. سریال Midnight Texas تابستان گذشته پخش فصل اول خود را در شبکه NBC آغاز کرد که به موفقیت‌های خوبی هم رسید. اولین فصل از این سریال در مدت زمان پخش خود توانست به طور میانگین، ۴.۲ میلیون نفر بیننده را به سمت خود جذب کند. در بحث آمارگیری سنین مختلف هم توانست امتیاز ۱.۱ را از بینندگان سنین ۱۸ تا ۴۹ سال کسب کند. تا به همینجا، همین اعداد و ارقام به اندازه کافی بالا هستند که سریال نیمه شب، تگزاس را تبدیل به بهترین سریال درام فصل تابستان بکنند. این سریال حتی توانسته از مجموعه‌های مشابه خود یعنی سریال Zoo (باغ وحش) از شبکه CBS و همچنین سریال The Night Shift (شیفت شب) از شبکه NBC هم سبقت گرفته و بالاتر برود. با این حال، هر دو مجموعه عنوان‌شده یعنی سریال باغ وحش و سریال شیفت شب در حال حاضر کنسل شده‌اند.

البته جالب است بدانید که این تمدید شدن، آنچنان هم بدون تغییر نبوده و برخی از اعضای تیم باید سختی‌هایی را در رابطه با تصمیمات جدید تحمل کنند. شورانر این سریال یعنی مونیکا اووسو برین، که در طول فصل اول سریال Midnight, Texas را هدایت و کنترل می‌کرد، حالا قرار است در فصل جدید این سمت را ترک کند. اریک چارملو و نیکول اسنایدر که پیشتر نقش مشاوران تیم تهیه کنندگی را بر عهده داشتند، حالا ارتقا سمت گرفته و قرار است وظایف اووسو برین را انجام دهند. همچنین این دو شورانر جدید قرار است در کنار دیوید جنولاری، تهیه کنندگی اجرایی این سریال را هم بر عهده داشته باشند.

Midnight, Texas

براساس گزارش جدیدی که توسط سایت خبری تی وی لاین منتشر شده، حضور بازیگران شخصیت‌های اصلی فصل قبل یعنی فرانسوا آرنود، دیلن بروک، آریل کبل، پریسا فیتز هنلی و جیسون لوئیس به طور رسمی تایید شده و آنها قرار است در فصل دوم سریال Midnight, Texas دوباره همان نقش‌های قبلی خود را ایفا کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که یکی از دو بازیگر این مجموعه تلویزیونی یول وازکوئز و سارا راموس، قرار نیست در فصل بعدی هم حضور داشته باشد. سازنده این سریال یعنی شارلین هریس در طی بیانیه‌ای صحبت‌های خود را درباره این سریال بیان کرد:

من برخی چیزهای جدید به فصل دوم سریال نیمه شب، تگزاس اضافه کردم که قطعا هیجان بینندگان را بیش از پیش افزایش خواهد داد. من خودم به شخصه دیگر نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره شهر مورد علاقه‌ام را تماشا کنم و متوجه شوم که ساکنان این شهر در طی چند ماه گذشته چه کارهایی کردند و چه به سر آنها آمده است. حال آن دسته از بینندگانی که هر روز از من سوالات خود را می‌پرسیدند، دیگر علاوه بر پاسخ یک پاداش هم دارند. 

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که فصل دوم سریال Midnight, Texas چه زمانی قرار است برای پخش مجدد خود به شبکه NBC بازگردد، اما مهم‌ترین خبر این است که ما حالا دیگر از فصل دوم این مجموعه تلویزیونی مطمئن هستیم. تمامی ۱۰ قسمت فصل اول سریال نیمه شب، تگزاس در حال حاضر در حال پخش در شبکه هولو است.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده