نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Punch Club برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

کمپانی تاینی‌بیلد گیمز در آخرین لایو استریم خود اعلام کرد که بازی شبیه ساز مبارزه‌ای Punch Club در سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی تاینی بیلد گیمز در رویداد لایو استریم اخیر خود از انتشار بازی شبیه‌ساز مبارزه Punch Club برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ خبر داد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که شما در بازی Punch Club یک بوکسور را آموزش می‌دهید و او را برای مجموعه‌ای از مسابقات آماده می‌کنید و در عین حال تلاش می‌کنید تا پرده از راز قاتل پدرش بردارید. شما در مکان‌هایی نظیر خانه، محل کار، باشگاه و فروشگاه‌ها بوکسور خود را همراهی خواهید کرد. شما باید قدرت، چابکی و استقامت بوکسور خود را مدیریت کنید تا مجموع آن‌ها شما را به قهرمانی نزدیک سازد. انجام برخی از کارها روی گرسنگی، شادی و هوشیاری شما تاثیر می‌گذارد که اگر به‌درستی مدیریت نشود، فعالیت‌های دیگری را برای شما غیرقابل دسترس خواهد کرد.

این بازی در حال حاضر در پلتفرم‌های پی سی، مک، iOS، اندروید، نینتندو 3DS، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است و در ماه می (اردیبهشت-خرداد) با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در انتهای مطلب مشاهده کنید. بازی Punch Club در بررسی زومجی نمره ۶ را دریافت کرد که گوشه‌ای از آن به شرح زیر است:

«باشگاه مشت‌زنی» مواد و ابزار اولیه‌ی لازم برای خلق تجربه‌ای جذاب را دارد؛ راز پیشرفت در بازی تدوین یک برنامه‌ی دقیق در انجام کارهای روزانه است و سیستم ارتقای پر و پیمان بازی هم ترازگیری در بازی را به کاری طولانی‌مدت تبدیل می‌کند. اما متاسفانه، طراحی گیم‌پلی ‌آن‌قدر بی‌هیجان و خسته‌کننده است که بازی‌کننده پس از چند ساعت علاقه‌ی کافی برای زندگی به جای یک بوکسور را از دست می‌دهد.

اگر دیگر بازی‌های معرفی‌شده در لایو استریم کمپانی تاینی‌بیلد گیمز را از دست داده‌اید، باید بگوییم که این ناشر بازی‌هایی نظیر بازی The Final Station، بازی Party Hard، بازی Hello Neighbor ، بازی Streets of Rogue و بازی ClusterTruck را نیز برای نینتندو سوییچ معرفی کرده است که در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده