نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

پروفسور ایکس و یارانش در تصویر جدید فیلم X-Men: Dark Phoenix

تصویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور پروفسور ایکس، سایکلاپس، استورم و نایت‌ کراولر، هستیم.

ماه مهر امسال بود که کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) را منتشر کرد. در این تریلر که با واکنش‌های متفاوتی نیز مواجه شده، بیشتر با اتفاقاتی که در این قسمت قرار است مشاهده کنیم، آشنا شدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از قسمت جدید فیلم X-Men (ایکس من) منتشر شده است. صفحه رسمی این فیلم در توییتر تصویر جدیدی از فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) را منتشر کرده است که در این تصویر شخصیت‌هایی چون پروفسور ایکس با بازی جیمز مک‌ آووی، سایکلاپس با بازی تای شرایدن، استورم با بازی الکساندرا شیپ و نایت‌ کراولر با بازی کدی اسمیت-مک‌فی، حضور دارند. طبق تریلر این فیلم، پرفسور ایکس در این صحنه قرار است با مگنیتو ملاقات کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

X-Men: Dark Phoenix

با این حال، اطلاعات بیشتری از این تصویر در دسترس نیست، اما مقایسه فیلم Dark Phoenix با فیلم X-Men: The Last Stand (ایکس-من: آخرین ایستادگی) و وجود شباهت‌های متعدد ممکن است باعث شود تا دومین تریلر این فیلم کمی زودتر از انتظار منتشر شود تا شاید کمی نظر طرفداران این مجموعه را تغییر دهد. جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده