نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

فیلم همه می دانند در اسکار اسپانیا در هشت بخش نامزد شد

فیلم سینمایی «همه می‌دانند»، جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی، در جشنواره «گویا» موسوم به اسکار اسپانیا در هشت بخش نامزد دریافت جایزه شد.

فیلم همه می دانند جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، این فیلم اسپانیایی زبان در جشنواره فیلم «گویا» موسوم به اسکار اسپانیا در هشت بخش مختلف نامزد دریافت جایزه شده است. این فیلم سینمایی پس از فیلم‌های «قلمرو»، ساخته‌ی رودریگو سورونگوین با ۱۳ نامزدی و «قهرمانان»، ساخته‌ی خاویر فسر با ۱۱ نامزدی بیشترین تعداد نامزدی در این جشن سینمایی را دارد. فیلم سینمایی «همه می‌دانند» در بخش‌های بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه‌ی اصل (اصغر فرهادی)، ترانه اصلی (خاویر لمون)، بازیگر نقش اصلی مرد (خاویر باردم)، بازیگر نقش اصلی زن (پنه لوپه کروز)، بازیگر نقش مکمل مرد (ادوارد فرنادز) و بهترین تدوین (هایده صفی یاری) نامزد دریافت جایزه است.

فیلم همه می دانند / Todos los saben / Everybody Knows

فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی با بازی پنه لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین ساخته شده است. این فیلم سینمایی برای اولین بار در افتتاحیه جشنواره کن به نمایش درآمد و سپس به صورت عمومی در سرتاسر جهان اکران شد. مدتی پیش نیز نسخه بلوری این فیلم سینمایی منتشر شد. آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای این فیلم سینمایی شده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده