نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

فیلم لاتاری پرفروش ترین فیلم شبکه نمایش خانگی در سال 1397 شد

فیلم سینمایی «لاتاری»، ساخته محمدحسین مهدویان که ساعد سهیلی را به عنوان بازیگر دارد، به پرفروش‌ترین فیلم شبکه نمایش خانگی در سال ۹۷ تبدیل شد.

فیلم «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان برای اولین بار در جشنواره فجر به نمایش درآمد و پس از آن در اکران نوروزی روی پرده رفت. این فیلم سینمایی از اکران گسترده خود حدود پانزده میلیارد تومان کسب کرد. لاتاری تا به اینجای سال ۱۳۹۷، پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سال است. نسخه نمایش خانگی فیلم در مرداد ماه عرضه شد. طبق اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته‌ی محمدحسین مهدویان به پرفروش‌ترین فیلم شبکه نمایش خانگی تبدیل شده است. سعید خندق آبادی، مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره، در برنامه کیوسک اعلام کرده است که فیلم سینمایی «لاتاری» پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال ۹۷ در شبکه نمایش خانگی است.

فیلم لاتاری

فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی با بازی ساعد سهیلی، هادی حجازی فر، جواد عزتی، نادر سلیمانی، زیبا کرمعلی و حمید فرخ نژاد ساخته شده است. مهدویان پیش از «لاتاری» فیلم‌هایی مانند «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» را ساخته است و اکنون مشغول ساخت فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» است. ساعد سهیلی، بازیگر این فیلم سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «رخ دیوانه» و گشت ارشاد» را دارد. هادی حجازی فر پیش از این در فیلم‌ «ماجرای نیمروز» با مهدویان همکاری کرده است و در «ماجرای نیمروز: رد خون» نیز حضور خواهد داشت. جواد عزتی نیز پیش از این در «ماجرای نیمروز» با مهدویان همکاری کرده است و در فیلم جدید این کارگردان یعنی «ماجرای نیمروز: رد خون» نیز حضور خواهد داشت. عزتی سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «آینه بقل» را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده