نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

جزییات تازه‌ای از فصل جدید برنامه خندوانه منتشر شد

به تازگی تاریخ دقیق پخش برنامه «خندوانه» مشخص و اطلاعات تازه‌ای از این برنامه تلویزیونی منتشر شده‌ است.

پخش برنامه تلویزیونی «خندوانه» به دلیل فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر متوقف شده بود. مدتی پیش اعلام شد که این برنامه تلویزیونی از هفته جاری روی آنتن خواهد رفت. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ اطلاعات تازه‌ای مانند تاریخ دقیق آغاز فصل جدید «خندوانه» و مسابقات این فصل برنامه مشخص شده است. روابط عمومی این برنامه تلویزیونی زمان آغاز مجدد این برنامه را ۳۰ آبان اعلام کرده است. فصل دوم برنامه «قاچ» نیز از سوم آذر ماه آغاز خواهد شد. فصل سوم برنامه «خندوانه» در سه روز پایانی هفته یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن خواهد رفت. فصل دوم برنامه «قاچ» نیز از شنبه تا سه‌شنبه پخش خواهد شد.

سید علی احمدی تهیه کننده دو برنامه «قاچ» و «خندوانه» درباره فصل جدید این دوبرنامه تلویزیونی به شرح زیر صحبت کرد:

خندوانه مانند قبل ساختار خود را حفظ خواهد کرد و میزبان افراد سرشناس در هر حوزه خواهد بود. علاوه بر این، لیگ «ادابازی» هم در این فصل از خندوانه برگزار می‌شود. در این فصل از برنامه «قاچ» نیز، علاوه بر حضور رامبد جوان، جناب‌ خان و نيما شعبان‌نژاد، شاهد استندآپ کردن برگزیدگان دو مسابقه خنداننده‌شو هستیم. همچنين بخش «بدانگاه» كه فرصتى براى انتقال مفاهيم علمى و تجربى در حوزه‌هاى مختلف و موجب ارتقاى سطح زندگى است، به هر دو برنامه اضافه خواهد شد.

سید علی احمدی در ادامه اضافه درباره برگزاری تئاتر کمدی گفت:

تیم خندوانه چند ماه تلاش کرد تا متن‌ها و اجراهای قوی‌ای را برای «خندوانه» تدارک ببیند اما متاسفانه متون و اجراهاى قابل قبول اين بخش، تعداد زیادی ندارند. بنابراین تصمیم بر آن شد که تلاش‌ها برای دریافت متون قابل قبول ادامه داشته باشد تا بتوان رویداد تئاتر کمدی را در فصل هفتم خندوانه که سال آینده ضبط می‌شود، برگزار کرد.

برنامه تلویزیونیِ گفت و گو محور «خندوانه» با اجرای رامبد جوان یا هدف تزریق شادی و لبخند به جامعه روی آنتن می‌رود. در طول پخش این برنامه در سال‌های اخیر، مسابقات مختلفی در این برنامه برگذار شده‌اند. برای نمونه می‌توان به مسابقات استندآپ کمدی با نام «خنداننده شو» و مسابقات پانتومیم با نام «ادابازی» اشاره کرد. در برخی از قسمت‌های این برنامه نیز رامبد جوان با افراد سرشناس از حوزه‌های مختلف گفت و گو می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده