نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

دو بازیگر اصلی سریال Treadstone مشخص شدند

شبکه USA دو بازیگر اصلی سریال Treadstone را که اسپین آف مجموعه فیلم‌های جیسون بورن است، معرفی کرد.

شبکه USA دو بازیگر اصلی سریال Treadstone (ترداستون) را معرفی کرد. طبق گزارش سایت دِدلاین، جرمی اروین (بازیگر فیلم War Horse) و برایان جی اسمیت (بازیگر سریال Sense8)، دو بازیگر اصلی سریال شبکه USA هستند که قرار است این شبکه، سریال اسپین‌آف مجموعه فیلم‌های جیسون بورن را با همکاری استودیو یونیورسال (Universal) روی آنتن ببرد. جرمی اروین قرار است نقش جاسوس CIA با نام رادولف بنتلی را ایفا کند که برای نابود کردن هدفی به مأموریت فرستاده می‌شود. برایان جی اسمیت نیز ایفاگر نقش شخصیت داگ مک‌کنا است که به‌عنوان کارگر در شرکتی نفتی کار می‌کند، اما پس از اینکه حقایقی از زندگی وی آشکار شد، زندگی‌اش دستخوش تغیرات فراوانی می‌شود.

داستان سریال Treadstone مربوط به یک عملیات ویژه و پنهانی با ‌نام Treadstone است که توسط سازمان CIA استفاده می‌شود. در این عملیات، مأموران کارآموز به قاتلان حرفه‌ای و بی‌رحم تبدیل خواهند شد که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود به یاد نخواهند آورد. در این سریال شاهد ارسال این مأموران برای انجام مأموریت‌های مرگبار هستیم که در طول آن قرار است دوباره هوشیاری و خاطرات خود را به‌دست آورند. شخصیت جیسون بورن با بازی مت دیمون، نیز عضو این برنامه بوده است، اما در نهایت خاطرات گذشته‌اش را دوباره به‌دست می‌آورد و به دشمن آژانس تبدیل می‌شود. با اینکه هنوز حضور یا عدم حضور جیسون بورن در سریال Treadstone مشخص نیست، اما بعید است که شاهد حضور او به‌عنوان شخصیت اصلی سریال باشیم. دیمون در ۴ قسمت از ۵ قسمت فیلم Jason Bourne به ایفای نقش پرداخته است.

تیم کرینگ قرار است نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را بر عهده بگیرد و رامین بحرانی نیز قسمت اول سریال را کارگردانی خواهد کرد.

شخصیت جیسون بورن توسط رابرت لادلوم در مجموعه رمان‌های بورن خلق شد. فیلم The Bourne Identity (هویت بورن) به کارگردانی داگ لیمان، اولین قسمت از سه‌گانه جیسون بورن بود که براساس رمانی به همین نام تولید و در سال ۲۰۰۲ اکران شد. پس از موفقیت این فیلم، فیلم The Bourne Supremacy (برتری بورن) در سال ۲۰۰۴ و فیلم The Bourne Ultimatum (اولتیماتوم بورن) هر دو به کارگردانی پل گرینگرس، روی پرده‌ٔ سینما رفتند. پس از آن فیلم The Bourne Legacy (میراث بورن) با بازی جرمی رنر منتشر شد که اولین فیلم فرعی این مجموعه بود و تونی گیلروی کارگردانی آن را بر عهده داشت. فیلم Jason Bourne نیز در سال ۲۰۱۶ اکران شد که در آن شاهد بازگشت گرینگرس در قسمت کارگردانی بودیم.

فیلمبرداری و تولید فصل اول سریال Treadstone از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد، اما هنوز زمان پخش این سریال مشخص نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده