نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵

اسکات ویلسون، بازیگر سریال The Walking Dead، درگذشت

طبق اخبار منتشر‌ شده، اسکات ویلسون که او را با ایفای نقش هرشل گرین در سریال The Walking Dead به‌یاد داریم، در سن ۷۶ سالگی درگذشت. 

سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» در طول چندین فصلی که تا به امروز پخش شده، کاراکتر‌های دوست‌داشتنی مختلفی را معرفی کرده است که مخصوصا در فصل‌های اولیه سریال، شاهد شخصیت‌های این‌چنینی زیادی بودیم. هرشل گرین با بازی اسکات ویلسون، یکی از این کاراکتر‌ها بود. امروز و در جدید‌ترین اخبار سینما، متوجه شدیم که بازیگر این نقش یعنی اسکات ویلسون، در سن ۷۶ سالگی درگذشت. ویلسون سابقه‌ای طولانی در عرصه بازیگری دارد و مدتی بود که با بیماری سرطان، دست و پنجه نرم می‌کرد. 

ادامه متن بخشی از داستان سریال واکینگ دد را فاش می‌کند

هرشل گرین یکی از شخصیت‌های مهم سریال در فصل‌های اولیه بود که پس از آشنایی ریک و گروهش با وی در مزرعه شخصی گرین، این گروه مدتی را در این مکان زندگی کردند. گرین در فصل سوم سریال یک پای خودش را از دست داد و در فصل چهارم هم کشته شد. جالب است بدانید که در جریان پنل واکینگ دد در رویداد کامیک کان، اعلام شد که در جریان فصل نهم این سریال، صحنه‌هایی مربوط به گذشته را هم شاهد خواهیم بود که هرشل گرین هم در آن‌ها حضور خواهد داشت. اسکات گرین پیش از درگذشتش، این صحنه‌ها را فیلم‌برداری کرده است. 

شبکه AMC، پس از درگذشت این بازیگر، با انتشار بیانیه‌ای گفت:

اسکات همیشه به‌عنوان یک بازیگر بزرگ، در ذهن ما خواهد بود و البته، ما این شانس را داشتیم تا این انسان فوق‌العاده را بهتر هم بشناسیم. هرشل، کاراکتری که وی نقشش را ایفا کرده، همیشه شخصیتی تاثیرگذار در سریال بود و دقیقا مثل تاثیری که خود اسکات در زندگی ما داشت، هرشل هم باعث شکل‌گیری خیلی از تصمیماتی بود که کاراکتر‌های سریال تا به امروز آن‌ها را اتخاذ کرده‌اند. بدون شک دلمان برای اسکات تنگ خواهد شد و ما، با همسر، خانواده، دوستان و طرفداران این بازیگر هم‌دردی می‌کنیم. 

اسکات ویلسون به جز سریال واکینگ دد، در فیلم The Great Gatsby، محصول سال ۱۹۷۴ هم حضور پررنگی داشت و در سال ۱۹۸۰ هم برای ایفای نقش شخصیت کاپیتان بیلی در فیلم The Ninth Configuration، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده