نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده در جشنواره شب های سیاه تالین حضور خواهد داشت

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده در جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» جدیدترین ساخته‌ی هومن سیدی است. این فیلم سینمایی هم‌اکنون در سینماهای ایران درحال اکران است. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ مشخص شده است که این فیلم سینمایی در بخش مسابقه جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» حضور خواهد داشت. این جشنواره یکی از جشنواره‌های الف محسوب می‌شود و «مغزهای کوچک زنگ زده» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در این جشنواره حضور خواهد داشت. جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» از ۲۵ آبان تا ۱۱ آذر در کشور استونی برگزار خواهد شد. شما در زیر می‌توانید تریلر فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» را که از طرف روابط عمومی جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» منتشر شده، تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» با بازی بازیگرانی مانند نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان و هامون سيدى ساخته شده است. این فیلم سینمایی روایتی از زندگی طبقه فرودست است. هومن سیدی، کارگردان فیلم، پیش از این فیلم‌هایی مانند «سیزده»، «آفریقا»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «خشم و هیاهو» را ساخته است. نوید محمد زاده که سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «لانتوری»، «ابد و یک روز» و «خشم و هیاهو» را دارد، پیش از این در فیلم‌های «سیزده» و «خشم و هیاهو» با هومن سیدی همکاری کرده است. محمدزاده به زودی قرار است در ساخت یک سریال با هومن سیدی همکاری کند. فرهاد اصلانی، دیگر بازیگر «مغزهای کوچک زنگ زده» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «دختر» و «یه حبه قند» را دارد.

آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» شده‌اید؟ نظر خود را درباره این فیلم با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده