نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

تریلر جدید فیلم بمب؛ یک عاشقانه منتشر شد

به تازگی تریلر دیگری از فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی، با بازی لیلا حاتمی منتشر شده است.

فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» جدیدترین ساخته‌ی پیمان معادی است. این اثر برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» طبق شنیده‌ها و البته آنطور که از اسمش پیدا است، قرار است یک داستان عاشقانه را در دوران موشک‌ باران تهران روایت کند. این اثر قرار است نگاهی متفاوت به پدیده شوم جنگ داشته باشد. مدتی پیش نیز اخباری مبنی بر اکران این فیلم سینمایی در ماه مهر به گوش می‌رسید. حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، تریلر تازه‌ای از فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» منتشر شده است. شما در زیر می‌توانید تریلر جدید این فیلم را ببینید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» با بازی پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، معصومه قاسمی‌پور و رامین پور ایمان ساخته شده است. تهیه کنندگی این فیلم به صورت مشترک بر عهده مانی حقیقی و محمد رسول اف بوده است. فیلمبرداری این فیلم سینمایی همچنین بر عهده مدیر فیلمبرداری نام آشنای ایرانی، محمود کلاری بوده است. الی کاندرو، آهنگساز برجسته یونانی نیز وظیفه آهنگسازی این فیلم را بر دوش داشته است. از نکته‌های قابل توجه فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» این است که بخش مهمی از دکور و میزانسن این فیلم سینمایی به صورت اختصاصی توسط تیم تهیه فیلم تولید شده است.

بمب؛ یک عاشقانه

پیمان معادی پیش از این فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» را ساخته بود. او همچنین سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «درباره الی»، «کمپ ایکس ری»، «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز» را داشته است. دیگر بازیگر فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» یعنی لیلا حاتمی، پیش از این در فیلم «جدایی نادر از سیمین» با پیمان معادی همبازی بوده است. حاتمی همچنین سابقه بازی در فیلم‌هایی ماند «رگ خواب»، «لیلا»، «پله آخر» و «در دنیای تو ساعت چند است؟» را داشته است. حبیب رضایی و سیامک انصاری نیز در فیلم‌هایی مانند «آرایش غلیظ» و «ساعت پنج عصر» بازی کرده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده