نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

امیر جدیدی از فیلم غلامرضا تختی جدا شد

امیر جدیدی، بازیگر سینمای ایران با توافق سازندگان از فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» جدا شد.

مدتی است که فیلمبرداری فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان آغاز شده است. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است امیر جدیدی که قرار بود نقش غلامرضا تختی را ایفا کند، از این پروژه جدا شده است. امیر جدیدی برای رسیدن به آمادگی بدنی لازم برای این نقش شِش ماه مشغول تمرین بوده است. جدایی جدیدی از این پروژه چند دلیل دارد. طولانی شدن آمادگی دکور فاز ۲ و ۳ فیلم که مربوط به دوران نوجوانی و جوانی جهان پهلوان تختی هستند، تغییر در زمان‌بندی پروژه و گریم دوران بزرگسالی مرحوم تختی که از بخش‌های مهم و حساس پروژه بود و برخی از مواد مربوط به گریم باید از خارج کشور تهیه می‌شدند، باعث شدند تا تست گریم به روز‌های اخیر موکول شود.

پس از انجام تست گریم امیر جدیدی و سازندگان فیلم به این نتیجه رسیدند که امکان فیلمبرداری مبارزات کشتی مرحوم تختی با این گریم ممکن نیست. از طرفی حذف این بخش‌ها از فیلم غیرممکن بود. از همین رو با توجه به طولانی شدن زمان پیش تولید، تولید فیلم و برنامه کاری امیر جدیدی برای حضور در چند پروژه دیگر، این بازیگر سینمای ایران از این فیلم کنار رفت. به زودی بازیگر جدیدی که باید نقش مرحوم تختی را بازی کند، معرفی خواهد شد.

جهان پهلوان تختی

فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» با بازی ماهور الوند، آتیلا پسیانی، بانیپال شومون، حمید آذرنگ، پریوش نظریه و ستاره پسیانی ساخته خواهد شد. طبق اخبار، فیلمبرداری بخش‌های مربوط به کودکی جهان پهلوان تختی به پایان رسیده است. غلامرضا تختی یکی از اسطوره‌های ورزش کشتی در ایران است. نظر شما کاربران زومجی درباره جدایی امیر جدیدی از این فیلم سینمایی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده