نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Thumper: Pocket Edition در پاییز سال جاری برای اندروید منتشر می‌شود

بازی Thumper: Pocket Edition در پاییز سال جاری در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید قرار می‌گیرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که کاربران سیستم عامل اندروید به زودی می‌توانند به تجربه بازی ریتمیک Thumper: Pocket Edition بپردازند. با اینکه این بازی در حال حاضر برای کاربران iOS در دسترس است، اما بر اساس پست جدیدی که در حساب توییتر این اثر منتشر شده است، کاربران اندروید نیز می‌توانند در پاییز سال جاری آن را تجربه کنند. با این حال، در توییت مذکور به تاریخ انتشار دقیق نسخه اندرویدی بازی اشاره‌ای نشده است.

بازی Thumper: Pocket Edition در پاییز سال جاری به سیستم عامل اندروید راه می‌یابد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Thumper: Pocket Edition یک بازی ریتمیک خارق‌العاده است که هم نظر منتقدان را به خود جلب کرد و هم با استقبال خوب بازیکنان روبه‌رو شد. بازی Thumper اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و در سال ۲۰۱۷ به نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان راه یافت. نسخه Pocket Edition بازی Thumper سال گذشته در دسترس کاربران iOS قرار گرفت، ولی در آن زمان خبری از انتشار این نسخه برای اندروید نبود.

 بازی Thumper با هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت، پلی‌ استیشن VR و HTC Vive نیز قابل بازی است و برای کسانی که تجربه‌ی جذاب‌تری از بازی را می‌خواهند، بدون شک لذت‌بخش خواهد بود. همچنین صرف‌نظر از اینکه با دستگاه‌های واقعیت مجازی یا کنسول‌ها به تجربه بازی می‌پردازید، گیم‌پلی ریتمیک اصلی بازی تغییر نخواهد کرد و همچنان سرگرم‌کننده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده