نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

احتمال حضور کریستن استوارت در ریبوت Charlie’s Angels

بازیگر مجموعه فیلم‌های Twilight (گرگ‌ومیش)، یکی از گزینه‌های احتمالی بازی در ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) است.

مجموعه تلویزیونی درام و جنایی Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱ بر روی آنتن شبکه ABC رفت. این مجموعه تلویزیونی در ۵ فصل تولید و نزدیک ۱۱۰ قسمت از آن به طور هفتگی پخش شد. شخصیت‌های اصلی این مجموعه سابرینا دونکان (با بازی کیت جکسون)، کلی گارت (با بازی جکلین اسمیت) و جیل مونرو (با بازی فرح فائست) بودند. شخصیت باسلی با نقش‌آفرینی دیوید دویل، مسئول مستقیم این سه کارآگاه زن بود و چارلی (با صدای جان فوریسث) نقش رئیس مرموز این مجموعه که تنها از طریق تماس تلفنی با شخصیت‌ها در ارتباط بود را ایفا می‌کرد.

کریستن استوارت در سالیان اخیر از نقش‌آفرینی‌های ابتدایی خود فاصله گرفته و معمولاً در فیلم‌های باکیفیت سینمای مستقل حضور پیدا کرده است

مجموعه تلویزیونی Charlie’s Angels بلافاصله تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های جنایی و درام دهه ۷۰ میلادی تبدیل شد. جکلین اسمیت در تمامی ۵ فصل این مجموعه حضور داشت، کیت جکسون در سه فصل ابتدایی به نقش‌آفرینی پرداخت و فرح فائست تنها در فصل اول بود و در فصل‌های سوم و چهارم به‌عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا کرد. چریل لاد در فصل‌های دوم تا پنجم جایگزین فرح فائست شد. ۱۹ سال پس از پخش آخرین فصل سریال Charlie’s Angels، جوزف مکگینتی نیکول فیلمی اکشن، کمدی و هیجانی را با همین عنوان بر روی پرده سینما برد. در این فیلم ایفای نقش سه شخصیت اصلی بر عهده کامرون دیاز، درو بری‌مور و لوسی لیو بود. فیلم جوزف مکگینتی نیکول با بودجه ساخت ۹۰ میلیون دلاری، نزدیک ۲۶۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. در سال ۲۰۰۳ نیز دنباله این فیلم با عنوان Charlie's Angels: Full Throttle (فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر) توسط کارگردان فیلم ابتدایی ساخته شد و همان بازیگران نیز در نقش‌های پیشین خود ظاهر شدند. با وجود فروش ۲۶۰ میلیون دلاری فیلم دوم، دیگر خبری از ساخت دنباله و یا ریبوتی از این مجموعه نشد و فرشتگان چارلی به مرخصی اجباری رفتند.

Stewart

به‌تازگی در اخبار متوجه شدیم الیزابت بنکس، کارگردان فیلم Pitch Perfect 2 (پیچ پرفکت ۲)، به دنبال احیای این مجموعه اکشن و جنایی است و ظاهراً بازیگران سه نقش اصلی را نیز انتخاب کرده است. طبق گزارش سایت Variety، الیزابت بنکس، کریستن استوارت را به‌عنوان یکی از فرشتگان در نظر گرفته است. دیگر بازیگر مدنظر الیزابت بنکس برای حضور در ریبوت مجموعه Charlie’s Angels، لوپیتا نیونگو است؛ این بازیگر کنیایی-مکزیکی برای ایفای نقش در فیلم Years a Slave 12 (دوازده سال بردگی) استیو مک‌کویین برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. لوپیتا نیونگو طی چند سال اخیر در فیلم‌های معروفی همچون Non-Stop (بدون توقف)، Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و The Jungle Book (کتاب جنگل) به ایفای نقش پرداخته است. وی در فیلم‌ Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و  همچنین فیلم کمیکی و ماجراجویانه دنیای سینمایی مارول، یعنی فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) نیز حضور خواهد داشت.

Lupita

انتخاب کریستن استوارت برای حضور در ریبوت جدید مجموعه Charlie’s Angels، انتخاب کم‌ریسکی نخواهد بود. با وجود موفقیت مجموعه فیلم‌های بلاک باستر Twilight (گرگ‌ومیش) در گیشه، نمی‌توان حضور این بازیگر را تضمینی برای موفقیت فیلم جدید الیزابت بنکس در نظر گرفت. یادمان نرود که مجموعه فیلم‌های Twilight برگرفته از رمانی پرفروش بودند و موفقیت این فیلم در گیشه را نمی‌توان صرفاً به پای بازیگران آن نوشت. اگر فیلم Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی) و تا حدودی فیلم American Ultra (افراط آمریکایی) را فاکتور بگیریم، کریستن استوارت تجربه چندانی در ژانر اکشن ندارد و شاید انتخاب خوبی برای فیلمی هیجانی و البته چشم‌دوخته به گیشه نباشد. کریستن استوارت در سالیان اخیر از نقش‌آفرینی‌های ابتدایی خود فاصله گرفته و معمولاً در فیلم‌های باکیفیت سینمای مستقل حضور پیدا کرده است؛ فیلم‌هایی همچون Still Alice (هنوز آلیس) و Café Society (کافه سوسایتی).

در هر حال اگر الیزابت بنکس بتواند کریستن استوارت را برای حضور در فیلم جدید مجموعه Charlie’s Angels قانع سازد، آن گاه می‌تواند به واسطه نام این بازیگر، به امضای قرارداد با لوپیتا نیونگو و همچنین فرشته سوم که هنوز اعلام نشده چه کسی برای ایفای این نقش در نظر گرفته شده است، خوش‌بین باشد.

آخرین فیلمی که الیزابت بنکس بر روی پرده برد، فیلم Pitch Perfect 2 بود که تا حدودی نیز مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. این فیلم در گیشه نزدیک ۲۹۰ میلیون دلار فروش داشت.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده