نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰

بندکیت کامبربچ به بازیگران فیلم Gypsy Boy پیوست

بندیکت کامبربچ، بازیگر سریال شرلوک (Sherlock) و فیلم دکتر استرنج (Dr. Strange) قرار است نقش پدر یک بوکسور رومانیایی را در فیلم پسر کولی (Gypsy Boy) ایفا کند.

بالاخره زمان این رسید که بندیکت کامبربچ کمی از دنیای ابرقهرمانی و وظایف این شخصیت‌ها جدا شود و به‌عنوان یک دوره استراحت کوتاه‌ مدت در فیلم Gypsy Boy به‌عنوان پدر یک بوکسور ایفای نقش کند. داستان این فیلم بر اساس خاطرات مایکی والش ساخته و نوشته خواهد شد. مایکی والش بوکسوری است که در کشور رومانی و در جامعه‌ای که روابط همه خیلی محکم و سخت به هم گره خورده است بزرگ شده و قوانین آنها به‌طوری است که به محض اینکه کسی از این جامعه خارج شد و دوباره قصد برگشت را داشت، آنها به هیچ وجه قبولش نخواهند کرد.

سایت خبرگزاری The Wrap اعلام کرد که بندیکت کامبربچ قرار است نقش پدر والش را در این اثر ایفا کند که خودش هم یک بوکسور رومانیایی بود که پسرش را به‌شدت تشویق و ترغیب می‌کرد که ورزش خانوادگی‌شان را که بوکس است ادامه دهد و جا پای جای پدرش بگذارد. علی رغم این تشویق‌های پدرش، خود مایکی به سمت زندگی دیگری کشیده می‌شد و دوست داشت راه دیگری را دنبال کند. او در سال ۱۹۹۶ جامعه خود در کشور رومانی را که در آن زندگی می‌کردند رها کرد و در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ توانست دو عدد از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودزندگینامه‌ای را که درباره زندگی خودش و زمانی که او در بین مردمش زندگی می‌کرد بود بنویسد. خلاصه‌ای از قسمت اول کتاب او به این صورت است:

مایکی والش در یک خانواده کولی و در کشور رومانی چشم به جهان گشود. آنها در یک جامعه منزوی‌گونه و به دور از بقیه جوامع زندگی می‌کردند. اطلاعات زیادی از روش زندگی آنها در دست نیست و کسی نمی‌داند که آنها دقیقا چگونه زندگی می‌کنند. بعد از قرن‌ها آزار و اذیت و شکنجه، کولی‌ها خیلی در رابطه با افراد غریبه و بیگانه محتاط هستند و کمی نسبت به آنها حساسیت دارند. آنها یک قانون خیلی مهم هم در بین خودشان دارند: اگر تو رفتن و جدا شدن را انتخاب کنی، دیگر هیچ وقت نمی‌توانی به جامعه خود بازگردی.

این تنها چیزی بود که مایکی درباره جامعه خود «خیلی خوب» می‌دانست.

روزها می‌گذشت و او بزرگ می‌شد، اما اصلا به مدرسه نرفت. او به‌ندرت با غیر کولی‌ها ارتباط برقرار می‌کرد یا اصطلاحا قاطی می‌شد و همان کاروان تبدیل به دنیای او شده بود. این روش تربیتی آنها کمی غیرعادی و غیر طبیعی بود. میراث خانوادگی و تاریخ آنها تلخ و شیرین بود و با کمی خاطرات خشونت‌بار و غم‌انگیز همراه بود. بالاخره بعد از سال‌ها که مایکی بزرگ شد، در نهایت زمانی رسید که بین یک دو راهی گیر کرد که هر کدام از تصمیم‌ها ناراحتی‌های خاص خودش را داشت؛ یا باید می‌ماند و راز‌هایش را پنهان می‌کرد و محکوم به ادامه همان زندگی می‌شد که به هیچ وجه دوست نداشت، یا باید از آن جامعه فرار می‌کرد و جایی را پیدا می‌کرد که به آنجا متعلق بود و توانایی پیشرفت را در آنجا داشت.

فیلم Gypsy Boy قرار است توسط کارگردان فیلم X+Y یعنی مورگان متیوز کارگردانی شود. در حال حاضر اعضای تیم به دنبال گزینه‌ی مناسبی می‌گردند که بتواند در نقش مایکی والش ظاهر شود.


منبع ScreenCrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده