نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

ایزاک همپستد از سکانس حذف شده سریال Game Of Thrones می‌گوید

ایزاک همپستد، بازیگر نقش برندون استارک، معتقد است که یکی از سکانس‌های مربوط به خط‌ داستانی وینترفل از فصل هفتم سریال Game Of Thrones حذف شده است.

خواندن این مطلب بخش مهمی از اتفاقات قسمت پایانی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را فاش می‌کند

 

 

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت به تازگی و با مرگ یکی از شخصیت‌های اصلی به پایان رسیده است. پس از مرگ این کاراکتر، سوال‌های زیادی درباره‌ی چگونگی مرگ او و شرح دقیق آن پدید آمد. آن‌طور که به نظر می‌رسد، سکانس مربوط به برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در رابطه با چگونگی مرگ این کاراکتر از سریال حذف شده است.

برندون بلاخره باعث مرگ لیتل فینگر شد و به نظر می‌رسد او به سانسا و آریا تمام کارها و جنایات لیتل فینگر را در طول این سال‌ها گفته است، اما تماشاگران تا آخرین لحظه که سانسا دستور مرگ لیتل فینگر را صادر کرد از این موضوع بی‌خبر بودند. در طول فصل هم چیزی در رابطه با تصمیم‌گیری فرزندان استارک در این رابطه نه دیدیم و نه شنیدیم.

ایزاک همپستد، بازیگر نقش برندون، در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN درباره سکانسی از سریال که هرگز پخش نشد، گفت:

نمی‌دانم چرا یکی از سکانس‌های سریال هرگز پخش نشد؛ سکانسی مربوط به سانسا که به اتاق برن می‌رود و از او با جمله‌ی «به کمکت احتیاج دارم» درخواست کمک می‌کند. آن‌طور که من از این سکانس فهمیدم، برن در این سکانس نمی‌دانست ماجرا از چه قرار است.

به نظر می‌رسد تا زمانی که سانسا از برندون کمک می‌خواهد چیزی را آشکار نمی‌کند. به عقیده‌ی ایزاک همپستد و برخی از طرفداران، دلیل این موضوع قدرت برن به عنوان کلاغ سه چشم و آگاه بودن اون نسبت به اتفاقاتی است که رخ خواهند داد. ایزاک همپستد در این رابطه گفت:

فکر نمی‌کنم که برن قصد داشت کنار بنشیند و شاهد کشته شدن آریا به دست سانسا باشد؛ چرا که برن می‌دانست اتفاقات نباید این‌گونه پیش بروند. او می‌دانست که باید برای افشای حقیقت در آنجا حضور داشته باشد.

اگرچه او در رابطه با این سکانس حذف‌شده مطمئن نیست، اما در قسمتی از مصاحبه‌اش اعلام کرد که فکر می‌کند سکانس حذف‌شده مربوط به قسمت پایانی فصل هفتم باشد. این احتمال هم وجود دارد که سازندگان سریال یعنی دیوید بنیاف و دی بی وایس قصد داشتند تا کاراکتر برن را سر بزنگاه وارد ماجرا کنند؛ اتفاقی که اگر آن‌ها مکالمه‌ی برن و سانسا در مورد دست‌های آلوده‌ی لیتل فینگر را به تماشگران نشان می‌دادند، ممکن نبود. البته، اگر توجه کرده باشید آریا در حالی به سکانس مرگ لیتل فینگر وارد شد که خنجر والریان معروف در غلافش دیده می‌شد و این موضوع نیز نشان از اتفاق خاصی داشت.

البته، دلیل این اتفاق می‌تواند تصمیم سازندگان سریال در مورد تغییر نحوه‌ی حضور سانسا در جریان مرگ لیتل فینگر باشد. از سویی ممکن است سازندگان قصد داشته‌اند تا انگیزه‌ی سانسا برای کشتن لیتل فینگر را تحت شعاع تصمیم مبهم او نگه دارند یا اینکه با این کار احتمال اینکه سانسا قبل از صحبت کردن با برن به گناهکار بودن لیتل فینگر پی برده است را افزایش دهند. دلیل این اتفاق هرچه که باشد می‌تواند به یک آیتم اضافی ویژه در نسخه‌ی بلوری سریال تبدیل شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده