// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

آپدیت جدید بازی No Man's Sky منتشر شد

استودیو هلوگیمز آپدیت جدید بازی No Man's Sky را، یعنی سومین آپدیت پس از بروزرسانی Atlas Rises، در اختیار مخاطبان قرار داد.

تقریبا یک هفته و نیم از آپدیت Atlas Rises بازی No Man's Sky می‌گذرد. با وجود این، پس از این بروزرسانی، بازی هنوز از مشکلات متعدد و باگ‌های زیادی رنج می‌برد. در همین راستا استودیو هلوگیمز، سازنده‌ بازی No Man's Sky، بروزرسانی جدید این بازی را برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر کرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در آپدیت عرضه‌شده تعدادی از مشکلات و باگ‌های بازی رفع شده‌اند و بهبودهای کیفیتی روی بازی اعمال شده است. از میان بهبودهای صورت گرفته روی بازی، می‌توان به اسکن دوچشمی بهتر محیط، صداگذاری و افکت‌های صوتی بهتر، درست کردن مشکلات خاک محیط و آیکن فرود اشاره کرد.

همچنین سازندگان تغییراتی را در الگوریتم‌های بازی اعمال کرده‌اند و برای مثال، از اسپاون شدن درخت‌های متعدد در کنار ساختمان‌ها جلوگیری شده است. از دیگر مشکلات بازی که در این آپدیت رفع شده‌اند می‌توان به مشکلات مربوط به درایور کارت گرافیک ای ام دی اشاره کرد که ظاهرا تکسچرهای بازی را به خوبی نشان نمی‌داد.

از زمان منتشر شدن Atlas Rises (آپدیتی که محتویات داستانی بیشتر و بخش چندنفره را به بازی اضافه کرد) این سومین آپدیتی است که برای بازی عرضه می‌شود و همچنان شاهد این هستیم که در هر بروزرسانی مشکلات و باگ‌های بازی رفع می‌شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده