نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

شکستگی هر دو دست جرمی رنر در پشت صحنه فیلم Tag

هر دو دست جرمی رنر در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم تگ (Tag) دچار آسیب دیدگی شده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) همچنان ادامه دارد و به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. اخیرا خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه هر دو دست جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون ملقب به هاوک آی، در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم دچار شکستگی شده است. طبق این خبر، او قصد داشته در یک صحنه بدلکاری شرکت کند، اما در این صحنه دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شده است. حال وب‌سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرده که این خبر درست نیست و دست رنر در فیلمبرداری و تولید فیلم دیگری دچار آسیب‌دیدگی شده است.

هر دو دست رنر در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Tag دچار شکستگی شده است. رنر در حاشیه جشنواره فیلم کارلووی واری مصاحبه‌ای را با وب‌سایت ورایتی برای فیلم جدیدش که Wind River (رودخانه ویند) نام دارد، انجام داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که در جریان فیلمبرداری یک صحنه از فیلم، هر دو دستش آسیب دیده و آرنج دست راست و مچ دست چپش شکسته است؛ اما او در ادامه گفت که این موضوع نمی‌تواند روی کار او تاثیر بگذارد. رنر گفت:

من به دنبال حل کردن این مشکل هستم. قطعا روی کارهای شخصی من تاثیر خواهد داشت؛ اما این موضوع باعث توقف کارهایی که باید انجام بدهم، نخواهد شد. من خیلی زود بهبود پیدا خواهم کرد. من هرکاری را انجام خواهم داد تا روند بهبودی‌ام سریع‌تر شود.

Jeremy Renner

در حال حاضر تولید و فیلمبرداری فیلم Tag که یک فیلم کمدی است، آغاز شده است و رنر نیز در این فیلم بازی خواهد کرد. این فیلم داستان گروهی از دوستان را روایت‌ می‌کند که بازی تگ را انجام می‌دهند و به سراسر کشور آمریکا سفر می‌کنند. با توجه به اینکه رنر در این فیلم قرار نیست اسلحه یا تیر و کمانی مانند فیلم Avengers: Infinity War در دست بگیرد، به نظر می‌رسد که مشکلی برای حضور او در فیلم Tag وجود نداشته باشد. رنر در این رابطه گفت:

کاری که در حال حاضر دارم انجام می‌دهم نیازی به بدلکاری زیادی ندارد؛ چرا که این فیلم، یک فیلم اکشن نیست و یک فیلم کمدی است. در این فیلم تعداد کمی صحنه که نیاز به بدلکاری دارند، وجود خواهد داشت. بنابراین نیازی نیست که من با چندین نفر مبارزه کنم یا کارهای دیوانه‌واری را انجام بدهم. پس این موضوع تاثیری روی کار من نخواهد داشت و تنها روی لباس پوشیدنم در صبح تاثیر دارد. من نمی‌توانم بندهای کفش‌هایم را ببندم، اما در موارد دیگر می‌توانم از پس کارهای خودم بربیایم.

Jeremy Renner

فیلم Tag به کارگردانی جف تامسیچ، قرار است در تاریخ نامشخصی در سال آینده میلادی اکران شود. علاوه بر رنر، اد هلمز، هانیبال بورس، جیک جانسون، آنابل والیس و آیلا فیشر، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. با وجود تایید حضور رنر در فیلم Infinity War، اما حضور او هنوز در فیلم Avengers 4 تایید نشده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده