نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

معرفی بازی موبایل Missiles

در بازی موبایل Missiles که برای اندروید و آیفون منتشر شده، نبردهای هوایی هیجان‌انگیزتر از سری Ace Combat را تجربه کنید!

بازی‌های زیادی در سبک نبردهای هوایی برای آیفون و اندروید ساخته شده  که اکثر آن‌ها سعی کرده‌اند با گرافیک و جزئیات بالا، تجربه‌ای فراگیر و حتی نزدیک نمونه‌های کنسولی ارائه دهند که تا حدودی در کار خود نیز موفق بوده‌اند. اما امروز قصد داریم یک بازی موبایل معرفی کنیم که در نهایت سادگی، چنان هیجان‌انگیز و البته چالش‌برانگیز است که بازی‌های دیگر این سبک را کنار خواهید گذاشت و به دنبال کسب رکورد در Missiles خواهید رفت.

در بازی موبایل Missiles فقط یک هدف را دنبال می‌کنید: فرار کردن از موشک‌ها. شاید تصور کنید نبود امکان شلیک موشک یا نبردهای شامل چند جنگنده بازی را به یک اثر حوصله‌سربر تبدیل می‌کند، اما هنر سازندگان همینجاست که تنها با گنجاندن یک المان در بازی، آن را تبدیل به یکی از بهترین‌ بازی‌های موبایل این سبک کرده‌اند. در Missiles شما کنترل یک هواپیما در مرکز صفحه را برعهده دارید و باید تا جایی که می‌توانید از انواع موشک‌ها دوری کنید. سرعت موشک‌ها همیشه بیشتر از سرعت هواپیمای شماست و بنابراین باید از راه‌های خلاقانه‌ای جلوی برخورد آن‌ها را با هواپیما خود بگیرید. با حرکات مارپیچ در آسمان می‌توانید این موشک‌های هدف‌دار را گیج کنید یا در صحنه‌ای حماسی به یکدیگر برخورد کنند یا آنقدر دنبالتان کنند که در نهایت بیخیال شوند. موشک‌ها انواع خاصی دارند و سرعت‌هایشان نیز متفاوت است. بعضی موشک‌ها به صورت گروهی و بدون هدف فقط عرض یا طول صفحه را طی می‌کنند و برخی دیگر سمج‌تر هستند.

بازی موبایل missiles

کنترل بازی یکی از نقاط قوت است و سازندگان تصمیم گرفتند به جای کنترل‌های پیچیده، از سه روش کامل ساده برای کنترل چرخش هواپیما استفاده کنند. گزینه‌ی اول دایره‌ای جهت‌دار مشابه دکمه‌ی آنالوگ کنترلرهای کنسول‌هاست که شاید راحت‌ترین کنترل بازی باشد. گزینه‌ی بعدی که در اختیار شماست دو جهت چپ و راست روی صفحه ظاهر می‌کند و برای بازی با دو دست مناسب است. در روش آخر هیچ دکمه‌ای روی صفحه پدیدار نمی‌شود و با کشیدن انگشت خود در بالا و پایین و چپ و راست صفحه‌ی گوشی، می‌توانید هواپیما را کنترل کنید.

امتیازدهی در Missiles به این صورت است که زمانی که در آسمان دوام آورده‌اید ضرب‌در ۱.۵ می‌شود و ستاره‌هایی هم در طول تعقیب و گریزهایتان کسب کردید هرکدام ده امتیاز خواهند داشت. برای اینکه بتوانید زمان بیشتری در آسمان سیر کنید، دو پاور آپ یا قدرت در نظر گرفته شده که گه‌گاه در آسمان پدیدار می‌شوند. یکی از آن‌ها حفاظی است که جلوی ضربه‌ی یک موشک را می‌گیرد و پس از مدتی غیرفعال می‌شود و دیگری برای مدت کوتاهی سرعت هواپیما را بیشتر می‌کند. صحبت از سرعت شد، بازی دو حالت معمولی و سریع ارائه می‌کند که اگر دنبال هیجان و چالش بیشتر هستید، حالت سریع را پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی Missiles


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده