نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

ادگار رایت همچنان رابطه دوستانه‌ای با فیلم Ant-Man ندارد

این‌طور که به نظر می‌رسد ادگار رایت هنوز هم از سازندگان فیلم Ant-Man دلخور است و علاقه‌ای به تماشای این فیلم ندارد.

ادگار رایت پیش از انتخاب پیتون رید گزینه‌ی اصلی استودیو مارول برای کارگردانی فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) بود، ولی این تغییر کارگردان گویا به هیچ عنوان به مذاق وی خوش نیامده است و همچنان از دست مسئولین استودیو مارول دلخور و عصبانی است. ادگار رایت در رابطه با فیلم Ant-Man گفت که تاکنون این فیلم را تماشا نکرده است و قصد این کار را هم ندارد. صحبت‌های وی را با سایت Upraax در این رابطه می‌خوانیم:

هنوز تریلر این فیلم را ندیده‌ام، چه برسد به خود فیلم! نه، ممنون، علاقه‌ای به این کار ندارم. البته این را هم بگویم که یک‌بار نزدیک بود این اتفاق رخ دهد و آن هم مربوط به مسافرانی بود که کنار آن‌ها در هواپیما نشسته بودم و آن‌ها داشتند فیلم Ant-Man را تماشا می‌کردند! مطمئناً نمی‌دانستند در آن لحظه چه احساسی دارم و با علاقه فیلم را دنبال می‌کردند.  

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هیچ‌گاه وسوسه شده‌اید در تنهایی نگاهی به فیلم بیندازید چنین گفت:

نه و البته این را هم بگویم هیچ‌گاه به خود اجازه نمی‌دهم از فیلم Ant-Man بد بگویم؛ چون برخی از نزدیک‌ترین دوستانم همچون پاول راد در این فیلم حضور دارند.

با این حال بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که ادگار رایت نویسندگی فیلم Ant-Man را بر عهده داشت و البته نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم چیزی نزدیک به هشت سال او را درگیر ساخته بود. وی به همراه جو کرنیش، آدام مک‌کی و پاول راد از نویسندگان این فیلم بود.  

وی همچنین گفت که به هیچ عنوان احساس پشیمانی از نساختن این فیلم نداشته است و تنها چیزی که باعث تأسف وی است زمانی است که برای این فیلم هدر داده است.

در انتها نیز ادگار رایت گفت که هیچ‌گونه ارتباطی با پیتون رید در زمان فیلم‌برداری این فیلم نداشته است و تنها چند مرتبه در پشت صحنه، پیتون رید با وی صحبت کرده است. البته ادگار رایت به این موضوع هم اشاره داشت که پیتون رید برای کارگردانی فیلم موفق Baby Driver (بیبی درایور) به او تبریک گفته است. 

SOD

گفتنی است ادگار رایت سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های موفقی را در ژانر کمدی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به The World's End، محصول سال ۲۰۱۳، Hot Fuzz، محصول سال ۲۰۰۷ و Shaun of the Dead، محصول سال ۲۰۰۲ اشاره داشت که در این فیلم زوج سایمون پگ و نیک فراست دنیای ترسناک زامبی را با خاک یکسان کردند!

آخرین ساخته‌ی وی یعنی فیلم Baby Driver که ۳۱ خردادماه به روی پرده رفته است بازخورد بسیار خوبی در میان منتقدان داشته و با بودجه‌ی ۳۴ میلیون دلاری تاکنون چیزی نزدیک به ۴۹ میلیون دلار فروش داشته است. انسل الگورت، لیلی جیمز، جیمی فاکس، کوین اسپیسی، جان هَم و الیزا گونزالس در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده