نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بررسی بازی Little Nightmares از دید سایت‌های معتبر دنیا

نمره‌های بازی Little Nightmares خبر از یک بازی پازل/پلتفرمر موفق می‌دهند. با مروری بر نمره‌های بازی همراه زومجی باشید.

زمانی که بازی Little Nightmares معرفی شد، خیلی از افراد آن را Inside سال ۲۰۱۷ می‌دانستند. چرا که Little Nightmares یک بازی پازل/پلتفرمر با حال و هوایی تاریک است که محوریت اصلی آن ترس‌های دوران کودکی است. شخصیت اصلی بازی سیکس (Six) نام دارد که وارد محیطی به اسم The Maw شده است و وظیفه گیمر این است که به سیکس برای فرار از این محیط کمک کند. در طول بازی با شخصیت‌هایی روبرو می‌شوید که برای زنده ماندن باید از دست آن‌ها فرار کنید. 

بازی Little Nightmares امروز برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و همزمان با آن بسیاری از سایت‌های معتبر دنیا هم این بازی را نقد و بررسی کرده‌اند. با اینکه که شاید بازی اثری در حد و اندازه‌های Inside نباشد، اما نمره‌های آن خبر از اثری موفق می‌دهند که نقاط قوت زیادی دارد. 

در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر بررسی‌ها و نمره‌های بازی Little Nightmares داشته باشیم:

Little Nightmares

  • سازنده: استودیو تارسیر
  • سبک: پازل/ پلتفرمر 
  • تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی

Little Nightmares

گیم‌اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

افرادی که دوست دارند بازی‌ها پاسخ‌های واضحی به‌شان بدهند، شاید در پایان بازی Little Nightmares کمی نا‌امید شوند. با این حال به شخصه از این ویژگی بازی لذت بردم؛ چرا که من را وادار کرد تا دوباره بازی را از نو تجربه و سعی کنم خودم اطلاعات بیش‌تری به دست بیاورم. علاوه بر این رمز و رازی که در بازی وجود دارد، باعث می‌شود تا مدت‌ها در مورد آن بحث کنید. همچنین بازی گیم‌پلی خیلی طولانی‌ای ندارد که خسته‌کننده شود و مخصوصا در دفعات بعدی می‌توان خیلی زودتر هم آن را تمام کرد و این هم به نظر من یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بازی است. 

آی‌جی‌ان: ۸۸ از ۱۰۰

Little Nightmares حس و حال یک بازی قایم موشک را به‌تان می‌دهد که در آن یک موجود ترسناک به دنبال‌تان است. علاوه بر این، بازی به‌خوبی شما را در نقش کودکی قرار می‌دهد که جهان اطرافش به جای خطرناکی تبدیل شده است و نمی‌داند که چه اتفاقاتی در اطرافش در حال رخ دادن هستند. Little Nightmares یک بازی ترسناک کاملا متفاوت است که بلافاصله پس از تمام کردن آن دلتان می‌خواهد که دوباره آن را تجربه کنید. 

دیستراکتوید: ۸۵ از ۱۰۰

Little Nightmares می‌توانست روند گیم‌پلی سریع‌تری داشته باشد یا اینکه حداقل فصل اول آن می‌توانست چنین شرایطی داشته باشد. با این حال حتی در زمانی که بازی روند کُندی دارد نیز گیم‌پلی آن درگیر‌کننده و جذاب است و علاوه بر این داستان بازی نیز به‌خوبی گیمر را جذب می‌کند. در طول بازی، حس فردی را دارید که وارد لانه شیر شده است. به شخصه دوست دارم بازی دیگر دوستانم را هم تماشا کنم و از دیدن ترسیدن‌شان لذت ببرم!

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

با اینکه شاید پازل‌های بازی گاهی بیش از حد ساده باشند، اما Little Nightmares شبیه به یک ماجراجویی و سفری عالی و لذت‌بخش است. علاوه بر این بازی از حیث داستانی نیز بسیار عالی است و تعقیب و گریز‌های موش و گربه‌وارش نیز جذابیت خاص خودشان را دارند. جلوه‌های صوتی و بصری نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازی هستند. 

پی‌سی گیمر: ۷۸ از ۱۰۰

Little Nightmares یک بازی پلتفرمر معمولی ولی یک بازی ترسناک خیلی خوب است و به همین دلیل هم تجربه آن بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده می‌شود.

بررسی بازی Little Nightmares

بررسی بازی Little Nightmares


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده