نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

علاقه لوک ایوانز برای بازگشت در فیلم فرعی Fast and Furious

لوک ایوانز در مصاحبه جدید خود تایید کرد که دوست دارد در فیلم فرعی سریع و خشمگین (Fast and Furious) ایفای نقش کند.

فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) آخرین فیلم مجموعه سریع و خشمگین بود که بهار امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت. با این حال، طرفداران باید کمی بیشتر برای اکران دنباله آن صبر کنند. یونیورسال اخیرا تایید و اعلام کرده است که اکران فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) یک سال عقب افتاده و این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. مدت کوتاهی بعد یونیورسال تاریخ اکران فیلم فرعی و بدون عنوان Fast and Furious را تایید و اعلام کرد. این فیلم که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.

در اولین فیلم فرعی Fast and Furious قرار است شاهد حضور دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو باشیم. پیش از این در اردیبهشت امسال کمپانی یونیورسال ساخت فیلم فرعی مجموعه سریع و خشمگین را تایید کرده بود. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شود. علاوه بر این، کریس مورگان که کار نوشتن فیلمنامه تمامی فیلم‌های مجموعه Fast and Furious را بر عهده داشته است، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fast and Furious را نیز بر عهده دارد. این فیلم در حال حاضر کارگردانی ندارد، اما اخیرا شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است شین بلک، کارگردان فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد.

فیلم Fast & Furious 6

لوک ایوانز که نقش اوون شاو را در دنیای سریع و خشمگین بر عهده دارد، یکی از بازیگرانی است که می‌توان انتظار حضور او را در فیلم Fast and Furious داشت. حال در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Professor Marston & The Wonder Women (پروفسور مارستون و زنان شگفت‌انگیز)، ایوانز از علاقه خود برای بازگشت به مجموعه سریع و خشمگین خبر داده است. زمانی که از او در مورد احتمال بازگشتش به این مجموعه سوال شد، ایوانز گفت که او بسیار مشتاق است و این مجموعه را بسیار دوست دارد. ایوانز گفت:

من خیلی خوشحال می‌شوم که در این فیلم حضور داشته باشم. مجموعه سریع و خشمگین بیش از ۴ سال است که به بخشی از زندگی من تبدیل شده است. من اخیرا در حال خروج از استودیو NBC بودم که یکی از بچه‌های امنیت به من گفت که اوون شاو، از ملاقات با شما خوشبختم. او من را با نام این شخصیت منفی صدا کرد و نام آن را کامل گفت. این شخصیت واقعا در بین مردم محبوب شده است. بنابراین من بخشی از این مجموعه هستم و خیلی خوشحال بودم که در فیلم The Fate of the Furious بازگشتم. کسی چه می‌داند، فقط باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. هر چیزی در آینده ممکن است که رخ بدهد.

The Fate of the Furious

ایوانز اولین‌بار در فیلم Fast & Furious 6 (سریع و خشمگین ۶) نقش اوون شاو را بازی کرد که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بود. پس از این فیلم، ایوانز حضور بسیار کوتاهی را در فیلم Furious 7 (خشن ۷) داشت و همچنین در فیلم The Fate of the Furious برای کمک به دام و دکارد شاو،‌ برادرش، بازگشت. با این حال، با توجه به حضور دکارد شاو در فیلم فرعی Fast and Furious، انتظار می‌رود که شاهد همکاری دوباره این دو برادر باشیم. همچنین ممکن است که این دو برادر در قسمت نهم این مجموعه نیز حضور داشته باشند. با این حال، هر دو فیلم مراحل اولیه تولید خود را سپری می‌کنند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده