// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

اولین بسته الحاقی برای بخش تک نفره بازی Homefront: The Revolution منتشر شد

بالاخره پس از مدت‌ها از انتشار بازی Homefront: The Revolution، اولین بسته‌ی الحاقی آن با نام The Voice of The People منتشر شد.

پس از مدت‌ها که بازی Homefront: The Revolution از باگ‌ها و ایرادات متعدد رنج می‌بُرد و کاربران آن در انتظار تجربه‌ای خوب و بدون مشکل از آن بودند، این امر تقریبا محقق شده و بازی به شکلی روان و قابل قبول اجرا می‌شود. هم‌اکنون نیز کاربران بخش تک‌نفره‌ی بازی می‌توانند لذت خود از اجرای آن را با اولین DLC بازی دو چندان کنند. این بسته‌ی الحاقی که The Voice of The People نام دارد بر داستان شخصیت بنجامین واکر تمرکز دارد که حال تحت تعقیب‌ترین و مهم‌ترین مرد در آمریکا به حساب می‌آید. وی سعی دارد با نفوذ به فیلادلفیا به گروه KPA که حالا تمامی آن مناطق را به کنترل خود درآورده‌اند، ضربه بزند. در حقیقت داستان این بسته به حوادث و رویدادهای پیش از قسمت اصلی بازی می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه گروه مقاومت جک پریش کار خود را آغاز کرده‌اند. همچنین گروه خیابانی جدیدی نیز وجود خواهد داشت که کنترل مترو و راه‌های زیرزمینی را در دست دارند.

کسانی که Expansion Pass این بازی را در اختیار داشته باشند می‌توانند هم‌اکنون این DLC را دانلود کنند که البته بصورت جداگانه نیز برای سایر افراد قابل خرید است. به گفته‌ی استودیو دیپ سیلور، سازنده‌ی بازی، بروزرسانی و پچی که اخیرا برای بازی منتشر شد، به شدت کارایی بازی را بالا برده و می‌تواند تجربه‌ی بهتری را به بازیکن منتقل کند. همچنین لباس‌های جدیدی برای حالت Resistance Mode این بازی نیز همراه با این بسته معرفی شدند که موارد زیر را اضافه می‌کنند:

  • Urban Combat Outfit
  • Black and White mask
  • Gunshot Mask
  • Cobweb Mask

این بازی هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قابل خرید و اجراست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده