نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

فیلمبرداری فصل دوم سریال Preacher بزودی آغاز خواهد شد

سث روگان از تکمیل فیلمنامه فصل دوم سریال واعظ (Preacher) و آماده شدن برای شروع فیلمبرداری این فصل خبر داد.

سریال Preacher بدون شک یکی از بهترین سریال‌های جدیدی بوده است که طی سال ۲۰۱۶ از شبکه AMC به روی آنتن رفت. پس از موفقیت فصل اول این سریال، شبکه AMC سریال Preacher را برای فصل دوم تمدید کرد و فصل دوم این سریال قرار است در ۱۳ قسمت ساخته و پخش آن از تاریخ نامشخصی از شبکه AMC آغاز شود. طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا ادامه ماجراهای جسی، تولیپ و کسدی را تماشا کنند. حال سث روگان، یکی از سه سازنده و کارگردان سریال Preacher، به تازگی تصویری را در تویتر شخصی خود منتشر کرده است که خبر از شروع تولید و ساخت فصل دوم این سریال می‌دهد. 

روگان تصویری از صفحه اول فیلمنامه قسمت اول فصل دوم سریال Preacher منتشر کرده است که نام این قسمت در جاده (On The Road) است که اشاره‌ای به پایان قسمت گذشته دارد که سه شخصیت اصلی سریال شهر آنویل در تگزاس را ترک کردند تا خدای واقعی را پیدا کنند. فیلمنامه این قسمت توسط سم کاتلین نوشته شده است و کارگردانی این قسمت بر عهده سث روگان و اوان گلدبرگ خواهد بود. روگان همچنین اعلام کرد که بی‌صبرانه منتظر است تا تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال Preacher آغاز شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Preacher Season 2

دومینیک کوپر برای بازی در نقش جسی کاستر، جو گیلگان برای بازی در نقش کسدی و روث نگا برای بازی در نقش تولیپ اهیر، در فصل دوم سریال Preacher باز خواهند گشت. با این حال، با توجه به اتفاقات پایان فصل اول کمی بعید است که شاهد حضور دیگر بازیگران اصلی سریال مانند لوسی گریفیتس، دبلیو ارل براون، تام بروک، آناتول یوسف و درک ویلسون در فصل دوم باشیم. با این حال، پیش از این تایید شده است که ایان کالتی بازیگر نقش یوجین روت / آرس‌فیس، به همراه گراهام مک‌تاویش، بازیگر نقش کابوی، در فصل دوم سریال Preacher باز خواهند گشت.


منبع ScreenCrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده